annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash-back actie op Cyber-shot fototoestel (DSC-H70)

profile.country.BE.title
NicJan
Nieuw

Cash-back actie op Cyber-shot fototoestel (DSC-H70)

Op 29 nov 2011 hebben we een DSC-H70 gekocht. Te meer omdat er op dit toestel een 25Euro Cash-back (of een abo op National Geographic) actie liep. Deze actie liep van 3 noc 2011 tem 15 jan 2012.

Om van de actie te kunnen genieten volgt men 5 stappen:

1) Een actiemodel kopen (dat is gedaan, het werd een DSC-H70)

2) Registratieformulier op www.sony.be/acties invullen (HIER LOOPT HET FOUT)

3) Een bevestigingsmails wordt verstuurd

4) Opsturen van een printout van die bevestigingsmail, kopie kassaticket, en originele streepjescode

5) Geld wordt gestort op de rekening.

Stap 2 hebben we niet met succes kunnen uitvoeren: men moet o.a. het rekeningnummer ingeven (niet het IBAN formaat maar nog het aloude formaat: nnn-nnnnnnn-nn). Om dit te kunnen invullen zijn er 12 karakterplaatsen nodig. Helaas het registratieformulier heeft maar plaats voor 10 karakters. Dan maar de koppeltekens weglaten en op "Volgende" drukken. Ik hoopte toen op een pagina uit te komen waarop bevestigt wordt dat de registratie gelukt is en een email verstuurd wordt. Maar niet dus. In plaats daarvan komt er een foutboodschap dat het rekeningnummer niet correct is. :slight_frown:

Bon. Dan maar eens contactopnemen met het vermelde telefoonnummer voor de actie (070 270029 => een betalend nummer!!!). Situatie uitgelegd en het bleek een gekend probleem te zijn met de website. "Over enkele uurtjes zou dit opgelost zijn." 's Avonds opnieuw geprobeerd ... nog niks. 's Anderendaags opnieuw geprobeerd .... nog niks.

Dan nog eens teruggebeld naar dat nummer: blijkt plots dat het toch niet zo evident is om de website te corrigeren... nog een paar daagjes geduld wordt mij gemeld. Nog meermaals geprobeerd, zonder succes. Ondertussen ook een mail gestuurd naar sonypromotie@consumercare.info, met dezelfde uitleg erbij. Een eerste mail kwam terug dat ik het rekeningnummer zonder BE00 moest invullen. Het gaat het hier echter niet om het IBAN nummer, dus dit antwoord is naast de kwestie.

Een tweede mail komt terug, met doodleuk een link ... naar de registratiepagina. Nieuwsgierig als ik ben, nog eens alles ingevuld. Maar helaas: nog steeds kan ik niet het complete rekeningnummer invullen. Dus geen verandering.

Zijn er nog mensen die een gelijkaardige ervaring hebben?

Beste Hans,

Kunt gij eventueel een werkende oplossing aanbieden?

Met dank,

Nico

Message was edited by: -Tycho-

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste NicJan,

Welkom op het Sony Forum.

Dank u voor uw duidelijk verhaal.

Er zal het e.e.a. nagegaan worden, daartoe is een separaat bericht naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.BE.title
NicJan
Nieuw

Beste,

Deze week is het geld op onze rekening gestort. Hoera!

Alvast bedankt voor diegene die er voor gezorgd hebben dat het uiteindelijk nog in orde gekomen is.

Ik hoop dat Sony de nodige verbeteringen aan de websites aanbrengt opdat dergelijke acties vlotter verlopen.

Groeten,

N.

profile.country.nl_BE.title
JVAofficial
Bezoeker

Ik heb precies zelfde probleem. rekening nummer kan niet ingegeven worden.


Ik raad al tijdje iedereen aan sony camera te kopen!
Maar voor de cashback moet je het precies niet doen hoor.

Ik volg een opleiding publiciteit dus ik ken de trucs.
En mijn broer studeert webdesign.
En dat is niet zo een zware aanpassing als men hier beweerd.
De actie loopt over aantal dagen af, en er is geen mogelijkheid het op orde te krijgen

Wat moet ik doen?

Mvg JVAofficial

Message was edited by: JVAofficial

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke gegevens verwijderd