annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom gebruikt Sony vreemde email-adressen?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
henk5203
Bezoeker

Waarom gebruikt Sony vreemde email-adressen?

Vandaag kreeg ik een e-mail van Sony <</span>reviewsupport+sony-netherlands-odw@reevoo.com

Ik krijg vergelijkbare mails ook van andere grote bedrijven. Ik ben heel benieuwd wat de marketingmensen van die bedrijven denken. Lezen die geen internetberichten of kranten over mails van personen die onder het mom van b.v. banken persoonlijke informatie proberen te ontvreemden. Ik ben van plan niet op dergelijke mails meer in te gaan als het de mails niet komen van sony.com en de links in de mails niet verwijzen naar sony.com.

Durf jij de mails die je ontvangt van een vreemd mailadres wel te beantwoorden? En waarom wel of niet?

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony