annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Batterygrip A57

profile.country.nl_NL.title
ikkezelf65
Bezoeker

Batterygrip A57

hi,

Ik ben naarstig op zoek naar een battery-grip voor mijn Sony A57, tot op heden vind ik on-line alleen een batterygrip van een third party die geschikt is voor de A65 en A57 met een extern kabeltje voor de voeding.

Ik had op mijn A330 een batterygrip van het merk own user die nu werkeloos in de kast ligt omdat mijn A330 onherstelbaar beschadigd is.

Message was edited by: ikkezelf65

Message was edited by: -Tycho-

ongeschikte inhoud.

Tags (1)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
MINOLTALEX52
Bezoeker

IK HEB VAN DE WEEK OOK EEN A57 GEKREGEN EN BEN NU OOK OP ZOEK NAAR EEN GRIP. ALS JE ER EEN VINDT DAN WIL IK GRAAG WETEN WAAR JE HEM HEBT GEVONDEN.

IK VERZAMEL MINOLTA CAMERA'S EN HEB BIJNA ALLE MODELLEN IN MIJN BEZIT. NU PROBEER IK LANGZAAM AAN OOK ALPHA'S TE KOPEN.

Message was edited by: -Tycho-

ongeschikte inhoud.

profile.country.nl_NL.title
Balot61
Nieuw

Ik heb nog een Minolta SRT100x (met lenzen) en een Sony Alfa 100 (body) en ergens ligt er ook nog een Minolta 3i (body).

Message was edited by: -Tycho-

commerce informatie verwijderd

P.Vahlkamp
Nieuw

Beste lezer,

 

Ook ik ben op zoek naar een goede batterij-grip voor mijn Sony A57.

Niet te vinden.

Ik snap niet dat Sony hier geen werk van maakt.

Volgens mij kunnen ze er vele verkopen want er is veel vraag naar.

DeA57 gebruikers worden nu een beetje in de steek gelaten.

 

Als iemand een andere oplossing weet wil ik dat graag weten;

welk model, welke prijs en waar te bestellen a.u.b.

Bij voorbaat hartelijk dank.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo en welkom op het forum!

 

De reden waarom Sony er wellicht "geen werk van maakt", is omdat het mogelijks economisch oninteressant is. Ze hebben de 2 voorafgaande generaties in dezelfde categorie wel voorzien van een grip en hebben dan wellicht beslist dat de vraag niet voldoende groot was. 

 

De A57 is van 2012 geloof ik, toen waren grips meer courant verkrijgbaar van verschillende merken, maar nu vind ik ze maar met zeer veel moeite, en dat op ebay...als je Sony A57 battery grip intikt, krijg je grips uit china voor 100 euro. Het kan je wel helpen om misschien een grip dichter bij huis te vinden!

 

Veel succes!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training