annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

de sony dslr a 350

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
natuurfotograaf
Nieuw

de sony dslr a 350

ik probeer uit te zoeken of al is het een oude camera er firmware is voor de genoemde camera de dslr a 350.

als die er nog is hoe kan ik die update uitvoeren wat is daar voor nodig en, wat is de meerwaarde ervan?

groetjes william

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is nooit een firmware update geweest voor de A350!

Deze updates bieden ofwel een oplossing voor kleine "probleempjes" en/of een toevoeging van (interessante) nieuwe features (bv. kleureffecten).

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste natuurfotograaf,

Welkom op het Sony Forum.

Alle firmware updates, manuels en andere praktische informatie kunt u het ssnelste vinden op onze website onder http://www.sony.nl/support/nl. Vul uw model in en u ziet wat er beschikbaar is. Er zijn wel updates voor bijgeleverde programma's , maar zoals reeds door een forum lid vermeld, niet voor de camera zelf.

Ik hoop dat u hiermeee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo natuurfotograaf, 

 

Leuk je terug op het forum te zien :wink:

De A77 is een uitstekend toestel, als ik je al een tip kan geven: semi-pro camera's zoals de A77 hebben 2 scroll wieltjes die afhankelijk van het menu een andere functie hebben. Druk bv op ISO en scroll je dan met het voorste wieltje, dan verander je de ISO in hele stops (100-200-400-800 etc..), draai je met het achterste wieltje, dan loop je doorheen alle tussenliggende ISO's.

 

Op elke Sony camera werkte het tot hiertoe zo, op de A77II hebben ze zich naar mijn mening vergist: achterste wieltje kreeg de functie van het voorste wieltje en vice versa! Net omgekeerd van de A77 dus :slight_smile:

 

Zo zal je nog wel handige functies ontdekken :laughing:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is nooit een firmware update geweest voor de A350!

Deze updates bieden ofwel een oplossing voor kleine "probleempjes" en/of een toevoeging van (interessante) nieuwe features (bv. kleureffecten).

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste natuurfotograaf,

Welkom op het Sony Forum.

Alle firmware updates, manuels en andere praktische informatie kunt u het ssnelste vinden op onze website onder http://www.sony.nl/support/nl. Vul uw model in en u ziet wat er beschikbaar is. Er zijn wel updates voor bijgeleverde programma's , maar zoals reeds door een forum lid vermeld, niet voor de camera zelf.

Ik hoop dat u hiermeee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
natuurfotograaf
Nieuw

momenteel heb ik het naar tevredenheid opgelost ik heb nu een sony a77 al een tijdje en werkt perfect nog wel zoeken naar wat mogelijkheden zijn maar het lukt aardig.

william

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo natuurfotograaf, 

 

Leuk je terug op het forum te zien :wink:

De A77 is een uitstekend toestel, als ik je al een tip kan geven: semi-pro camera's zoals de A77 hebben 2 scroll wieltjes die afhankelijk van het menu een andere functie hebben. Druk bv op ISO en scroll je dan met het voorste wieltje, dan verander je de ISO in hele stops (100-200-400-800 etc..), draai je met het achterste wieltje, dan loop je doorheen alle tussenliggende ISO's.

 

Op elke Sony camera werkte het tot hiertoe zo, op de A77II hebben ze zich naar mijn mening vergist: achterste wieltje kreeg de functie van het voorste wieltje en vice versa! Net omgekeerd van de A77 dus :slight_smile:

 

Zo zal je nog wel handige functies ontdekken :laughing:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training