annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

3 D op de Sony KD-65S8505C

Marion.42
Nieuw

3 D op de Sony KD-65S8505C

Ik heb deze tv nu 2 weken, en ik heb nu een sony actieve 3d bril, maar als ik 3d wil kijken, moet ik keizen vor uit, naast elkaar of boven elkaar. Maar dat is geen kijken, zie je gewoon twee beelden.

wat is hier voor de oplossong of wat doe ik fout.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is wel de 3D bril gekoppeld met de S8505c?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Marion.42
Nieuw

Ja zeker gekoppeld, want ik krijg in beeld bril geregistreerd,. en opde bril knipperd het lampje groen.

Het is meer dat ik niet snap hoe je een film in 3 d op je tv op 3 d kan zetten, zodat het met de bril dus wel goed te kijken is.

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Hoi.

Hier heb ik ook last van ik kan alleen 3d aanzetten als ik mijn blu-ray afspeel erg jammer.

Het zou leuk zijn als je die optie ook voor netflix en zo kan gebruiken

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

 

Om 3D te kunnen kijken heb je een 3D compatible Blue-ray speler nodig. en een blue-ray 3d film. Als je die dan afspeelt zal de TV vanzelf aangeven dat er 3D content word aangeboden. 

 

het is ook mogelijk om zonder speciale 3D bleu-ray disk een 3D film te kijken. Dat doe je met SBS (half Side By Side) of OU (HalfOver-Under). Hier bij worden twee beelden naast elkaar of onder elkaar gezet. door nu op de TV deze opties te kiezen. worden de twee beelden over elkaar gelegd en kan je met de 3D bril kijken. zie voorbeeld. 

 

SBS (half Side By Side)

maxresdefault (1).jpg

OU (HalfOver-Under)

maxresdefault.jpg

 

U kan 3D uitproberen met deze video op youyube. 

pzeelen
Ontdekker

Als je de Kodi App gebruikt kun je geen 3D kiezen via het "Action Menu" op je afstandsbediening.

 

Dit is op te lossen door de afstandsbediening op je telefoon of Tablet te gebruiken, hier is een knop 3D (die niet op de normale afstandsbediening zit).