annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

diversen 55x8005c

roboutk
Ontdekker

diversen 55x8005c

Vooraf: blij met tv, maar ondanks regelmatige updates nog steeds heel wat gebreken:

- teletekst werkt niet (alleen als je binnen paar seconden na inschakelen kanaal op de txt-knop drukt)

- Twitter bij programma's werkt niet

- zappen is erg langzaam (5 sec of meer per zender)

- tv start standaard op voorkeursatelliet, terwijl ik die  niet eens ingesteld heb

- infobalk bovenaan blijft te lang in beeld

- na gekeken te hebben naar 4K content, soms half beeld bij zenders met gewone content

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Waarschijnlijk gebruik je het digitale netwerk van "oud" Ziggo i.c.m. een CI+ 1.3 module., dit netwerk heeft Interactieve TV. Om teletekst te gebruiken dient eerst ITV uitgeschakeld te worden d.m.v. de "blauwe" toets op de afstandsbediening.

 

Herken de andere problemen niet en verdenk de CI+ module, welke CI+ module gebruik je?

 

Zelf denk ik dat het Ziggo ITV gedeelte voor de problemen zorgt, dit is uit te schakelen.

 

Het opstarten van de TV is in te stellen in instellingen, sorr5 maar mag nuniet aan de afstandbediening komen.

 

Als ik de plank mis slaat sorry daarvoor.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
roboutk
Ontdekker

Dank voor je reactie. Ik gebruik een CI+ module die door Ziggo is geleverd (paar weken terug). Is een Quantis 1.3 module.

 

Teletekst werkt inderdaad wel na eerst op de blauwe knop te hebben gedrukt. De rest van de problemen moet ik nog even testen. Neemt niet weg dat ook met ITV aan alle functies natuurlijk horen te werken.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn over het algemeen betere gebruikers ervaringen met de Smit CI+ module. De toepassing ITV is d.m.v. de blauwe toets aan of uit te zetten. Dat ITV niet naar behoren werkt is te danken aan het "oude" Ziggo Digitale netwerk, maar er is hoop. In de loop van 2016 wordt ook op dit digitale netwerk HbbTV beschikbaar.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!