annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Exporteren en importeren van zender lijst KD-43X8305C

Exporteren en importeren van zender lijst KD-43X8305C

Op de Duitse Support pagina staat een handleiding voor het exporteren en importeren van zender lijst.

 

https://www.sony.de/support/de/product/KD-43X8305C

 

De functie is in mijn KD-43X8305C niet terug te vinden.

T

evens kan ik ook niet de zender volgorde niet handmatig aanpassen Home - Instellingen - Digitaal Set-up - Digitale Programma Sortering) functie is niet te selecteren.

 

 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk is je kabelprovider instelling niet goed, met de instelling UPC kan ik zowel de zenderlijst aanpassen an ook in/exporteren. Met diverse type 2015 de afgelopen tijd gedaan.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Heb afgelopen weekend de instellingen aangepast.

 

Als ik de operator op UPC of ovige zet, kan ik de zender lijst aan passen. Exporteren en importeteren werkt nog steeds niet (licht grijs en niet selecteer baar).

 

Heb het idee dat het beeld met deze instelling (UPC / Overig) niet zo scherp is, meerdere malen geprobeerd ! Staat nu dan ook weer Provider (freq 369.00 - ID 9004).

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vreemd dat het ex/importeren niet lukt met UPC hier is de functie wel aanwezig.

Welke provider gebruik je eigenlijk, deze frequentie en netwerkID zeggen mij even niks?

 

Dat de beeld niet scherp is t.o.v. de oude situatie kan onmogelijk aan de insstelling UPC/Overige liggen.

In het digitale signaal komen alleen blokje voor als de zender niet goed wordt ontvangen.

Misschien zie je het verschil tussen de SD en HD zenders van je Digitale pakket, hier tussen is de beeldscherpte natuurlijk wel aanwezig.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Heb de zneders telkens op de zelfde wijze auotmayisch laten opzoeken.

 

Als ik dan naar nederland (NPO) 1 in HD kwaliteit kijken, heb ik het idee dat ik bij overige provider beter beeld heb.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er is een update speciaal voor de AndroidTV 2015.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!