Deel jouw ervaring!
Beste mensen,
Ik heb een splinternieuwe tv aangeschaft. Prachtige tv en beeld. Het enige probleem; vele apps (waaronder Youtube) doen het niet. Ik krijg de melding : geen internetverbinding, terwijl andere apps het juist wel doen en aangeven dat er internet is. AUB jullie hulp...wat kan ik doen om het te laten werken?
Groetjes
Welkom in de Sony community,
Is de XD7005 bedraad of draadloos verbonden met het thuisnetwerk?
73's
Ik heb indd hetzelfde probleem prachtige tv alles doet het behalve youtube ik snap het ook even niet ene dag doet die het wel andere niet en de mijne is nu draadloos inplaats van bekabeld
Gr miguel
Welkom in de Sony Community,
Mogelijk dat het thuis WiFi netwerk een te hoog kanaal gebruikt.
suc6 ermee,
73's
Ik heb precies hetzelfde probleem.
ik zit bij KPN en heb dus een draadloos internet. De tv is met mijn netwerk verbonden maar
volgens YouTube en Google Apps geen netwerk gevonden terwijl die het gisteren wel deed en nu ineens niet meer?!
HELP wat te doen?
Welkom in de Sony Community,
Zoals ik al hier boven zei, het WiFi kanaal aanpassen.
Nog beter is het toestel bedraad met het thuisnetwerk verbinden.
suc6 ermee,
73's
Bedankt
Ja dat heb ik oom geprobeerd gisteren bekabeld maar die vindt die helemaal niet vraag me af of het geen software fout is hij kan gwn heel me kabel niet vinden daarna gelrobeerd op me ps4 en kabel doet het wel gewoon
Mvg miguel
Ik heb precies hetzelfde probleem!
In het begin was ik met mijn wifi verbonden en nu lukt dat ook niet meer!?
Inmiddels verbonden met kabel en Youtube doet het nog steeds niet!? Via webbrowser kan ik ook niks..
Verbindingscontrole gedaan alleen de IPv6 mislukt!?
Wat rakka27 hier beschrijft ik heb precies hetzelfde echt vaag
Nogmaals, tegenwoordig zijn er routers die automatisch een zogenaamd vrij kanaal steeds zoeken, als dit te hoog is voor de Bravia heeft deze geen verbinding meer. Automatisch vrij kanaal zoeken uitschakelen en een lager kanaal programmeren onder kanaal 11.
suc6 ermee,
73's