annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google butik i.p.v. Google store?

profile.country.NL.title
NAMAarts
Lid

Google butik i.p.v. Google store?

ik heb sinds kort een Sony Bravia KD-55X8005C. Prima beeld en geluid maar toch mankeert er iets: ik mis Google store in mijn apps voor het zoeken en downloaden van apps. Wel heb ik Google Butik. Nu blijkt dit de zweedse Google store te zijn. Ik weet niet of het aanbod van de landelijke Google stores onderling verschillen maar dit klopt dus niet. De ondersteuningsafdeling van Sony meldt mij dat dit bij sommige toestellen het geval is maar heeft hier vooralsnog geen oplossing voor. Een kwalijke zaak voor een smart tv en ik beraad me op stappen om dit opgelost te krijgen. Zijn er meer gevallen bekend?

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Om je irritatie proberen weg te halen, de apps die je wil installeren zijn vanuit de TV store als favorieten in te stellen.

Installeren is mogelijk niet nodig op jouw toestel, al weten we niet welke type Bravia je bezit. Dit topic gaat trouwens over het Android platform, waarschijnlijk heeft jouw toestel geen Android besturings systeem aanboord.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marcelvgr
Lid

Het is zeer bedroevend om een android tv te hebben met beperkte apps 

tevens als je zelf via usb een app erop zet krijg je regelmatig geen tegels te zien

en zeer vervelend om die propaganda apps die je erbij krijgt en niet valt te verwijderen

tv beeld is perfect maar die android is waardeloos

 

betreft  een sony bravia KD-49XE8077