annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-55XD9305 backlight clouding probleem - normaal??

dcouser
Ontdekker

Sony KD-55XD9305 backlight clouding probleem - normaal??

Sinds iets meer dan 2tal weken de sony KD-55XD9305 aangekocht. Na alle settings aangepast te hebben blijf er een duidelijk clouding probleem bestaan.

 

Onderstaande foto's genomen met de auto local dimming feature uit en een zwarte achtergrond (via pc/hdmi) en via de netflix applicatie

 

Hierop is duidelijk clouding te zien, deze is ook te zien wanneer films met donkere scene's of bv netflix zoekscherm vertoond worden.

 

Ik weet dat elke LCD hier last kan van hebben, maar wat is aanvaardbaar? Kan ik hiermee terug naar de verkoper en/of sony?

 

Dave

 

IMG_20161130_203040.jpg

 

 IMG_20161130_203713.jpg

 

10 ANTWOORDEN 10
FloAms
Ontdekker

Hi

 

Ik heb het zelfde als dat jij hebt!

 

Ook ik zit te twijvelen of ik hier iets mee moet...

Maar, hoe irritant ook, hoe ik ook aan het twijvelen ben, ik heb er eigenlijk enkel last van

zodra ik laat in de avond tv kijk zonder licht aan in huis, naar een film met veel donkere beelden.

Dus, om die molen in te gaan met garantie en omruilen etc... Ik weet t nog niet.

 

Maar... Ik heb het sowieso kunnen verminderen door te spelen met mn instellingen!

 

Wellicht kun je mijn instellingen eens proberen.

Wel ben ik benieuwd wat Sony gaat doen, als ze jou tv wel gaan vervangen, is het wellicht voor mij ook n optie.

 

Presentation1.jpg