annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Uiterlijk Netflix plots anders op Android TV

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Uiterlijk Netflix plots anders op Android TV

Ik kijk geregeld Netflix sinds ik m'n Android 4K TV heb. Nu kreeg ik via een vriend de DNS settings om van de US content gebruik te kunnen maken. Dit vrijdagavond meteen getest en dit blijkt nog te werken ook. Alleen sinds ik naar de US versie heb zitten kijken, ziet de player binnen NEtflix er anders uit. Dacht dat de app misschien geupdate was, maar heb hier nog een Android TV voor testing staan, die sinds eind november niet aan geweest was. En ook hier ziet de interface er nu anders uit, terwijl ik voor dat ik dit op die 2de android ging testen, de DNS settings uit m'n netwerk weggehaald had. Dus alles was weer zoals de weken hiervoor.

 

De interace ziet er nu zo uit:

 

Screenshot_2016-01-10-23-33-58.png

 

Voorheen stond de audio en ondertieteling keuze in de linker bovenhoek. Hier kwam je als je met je pijltje naar boven ging. Nu staat dit plots onder de tijd balk. Als je nu op pijltje naar boven klikt, dan verlaat je je film. Is mijn account nu vernaderd door die USA actie? Of ben ik toevallig precies terecht gekomen in een interface aanpassing bij Netflix zelf?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Amerikaanse Netflix heeft een ander uiterlijk inderdaad. 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Maar als ik dan weer met de Nederlandse verbind, zou het dan niet weer de look and feel van de NL versie horen te krijgen? Wan dan zou het betekenen dat als ik met vakantie met m'n tablet naar de USA zou gaan, ik ook bij terugkomst niet meer de NL versie zou krijgen?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het aanbod van Netflix verschilt per regio. Als je USA netflix kijkt, is de interface iets anders. 

 

Net als dat ondertitels geel zijn, bijvoorbeeld. Wissel je terug naar Nederlandse DNS, dan krijg je de normale interface weer. Kan zijn dat het een herstart nodig heeft om te werken. 

 

Als je met je Tablet naar Amerika gaat, dan heb je USA Netflix ja. En als je terugkomt hier, weer de Nederlandse. 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

En vandaar dus ook mijn posting hier op het forum, want de interface komt dus NIET meer terug op de Nederlandse als je de DNS weer normaal zet. Dus vandaar de vraag of deze interface er bij de andere gebruikers dus nog wel zo uit ziet als b.v. 2 maanden geleden? Kan iemand een screenshot posten van hoe die er nu bij hen uit ziet?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ah ik snap em. 

 

Wel mijn interface ziet er hetzelfde uit als jouw afbeelding in je eerste post. Ik gebruik gewoon de Nederlandse. 

Overigens Netflix gaat VPN verbindingen tegenwerken vanaf heden. Dus je kunt niet lang meer gebruik maken van de Amerikaanse Netflix.