annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update firmware AndroidTV 08-12-2015

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update firmware AndroidTV 08-12-2015

De v2674 staat online, deze is direct via het toestel binnen te halen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ah, had de link al gedeeld in het algemene Android topic. 

profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

Welke problemen worden met deze update opgelost?

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

In ieder geval is het probleem van vastlopen, met deze en vorige firmware update (V2.637), niet opgelost.

Weer meerdere vastlopers gehad. Info balk bovenin wil dan niet weg, omschakelen naar TV (HDMI1) gaat zeer traag en toestel wil niet meer naar stand-by (scherm gaat op grijs/zwart geluid blijft aan en led blijft branden).

Ik begin te balen van deze aankoop!

ludo_nl
Ontdekker

The update is ... again not solving the problems. Unbelievable, after 3 months of use, this TV is still behaving like a windows 95 machine... sometimes no picture, sometimes no response from the remote control, sometimes does not start... everyday is like lottery, except you never win. Please Sony do something about this, this is an absolute shame! 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat gebeurd. 

We moeten inventariseren wat er nu voorkomt en hoe. Gestructureerde feedback is daarom welkom. 
Reacties de we nu krijgen lopen erg uiteen. Sommige hebben nergens last van, de ander een waslijst.

raymundsibbes
Ontdekker

Vanochtend bij aanzetten alleen zwart beeld ( met Ci+1.3 ) wel met geluid , horizon box ook zwart beeld zonder geluid. Alleen stekker eruit 10 sec. wachten en er weer in heeft geholpen.

Infobalk blijft ook nog steeds hangen en teletet alleen na gebruik blauwe toets.

Waarom nu cash back, wij die het meeste last hebben en veel betaald hebben geen tegemoetkoming ??

 

Geen vertouwen meer in Sony !!!

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Ik heb de infobalk uitgezet via het settingsmenu/Tv/zenderinstallatie/info-scherm, dit omdat deze infobalk erg storend is, als je een andere digitale ontvanger gebruikt. Deze heeft namelijk zijn eigen infobalk.

Het frappante is nu dat de TV iedere keer vastliep als die infobalk zichtbaar was, b.v. na het omschakelen van Smart-apps naar TV op HDMI-1.

Nu ik deze balk heb uitgezet (deze kan nog wel handmatig met de AB worden opgeroepen) heb ik nog een enkele vastloper gehad!

Het is nu wellicht aan Sony om te onderzoeken of hier een oorzaak is te vinden!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Goed om te weten dat het uitschakelen van de info balk, het vastlopen verhelpt. 

 

In de volgende update is de info balk in ieder geval verholpen als issue. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. 

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

@Vinc_E u zei: "In de volgende update is de info balk in ieder geval verholpen als issue" 

Kunt u daar iets meer van zeggen. Ik kan mij namelijk voorstellen dat die infobalk vastloopt als er via de TV geen zenderinfo beschikbaar is en toch blijft zoeken, omdat er alleen een externe ontvanger (Topbox) is aangesloten.