annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wf-1000xm4 hapert

profile.country.NL.title
suicidecommando
Ontdekker

Wf-1000xm4 hapert

Hoi, ik heb de wf-1000xm4 earbuds in combinatie met een shanling m3x dab player.  Bij beiden heb ik al aangevinkt dat de verbinding prioriteit moet hebben.  Toch kan ik geen enkel nummer beluisteren zonder dat het geluid hapert.  Eerst 1 oortje, gevolgd door de ander, dan beiden niet en dan doen ze het weer even.   Wat kan ik er aan doen.  Voor ruim 500€ aan "goeie" apparatuur en dan mag je toch stabiel geluid verwachten  😞

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Shanling M3x heeft BlueTooth 4.2 aanboord terwijl de WF-1000XM4 BlueTooth 5.2 is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
suicidecommando
Ontdekker

Oei.....daar was ik mij niet bewust van.  Dus eigenlijk kan ik hier niks aan doen en blijft dit probleem? 

profile.country.NL.title
suicidecommando
Ontdekker

Oei.....daar was ik mij niet bewust van.  Dus eigenlijk kan ik hier niks aan doen en blijft dit probleem?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Bluetooth 5.0 heeft betere audiocompressie. Dus daar is wel degelijk verschil in te merken. 

 

Echter zou het niet mogen dat je continu haperingen hebt bij het beluisteren naar je speler. 

Beide apparaten al een herstart gegeven? Gebeurt deze hapering continu?

profile.country.NL.title
suicidecommando
Ontdekker

Hoi, bedankt voor je reactie.  Ik heb alle reset stappen van Sony gedaan.  Het probleem doet zich buiten, onderweg voor.  Binnen heb ik geen problemen.