anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV + Amplituner + Głośniki

profile.country.pl_PL.title
apes1-----
Początkujący

TV + Amplituner + Głośniki

Witam!

Uprzedzam i z góry przepraszam za głupie pytania W tych kwestiach jestem kompletnie zielony.
Chciałbym zakupić kino domowe do swojego pokoiku. Posiadam już

TV - Sony 32 EX700
Nagrywarkę DVD - Sony HX-780
Konsole PS3

Z tego co już się doczytałem to wystarczyłby mi sam amplituner + głośniki.
Niestety dysponuje skromnymi funduszami - 1500zł. Z tym, że nie jestem niewiadomo jakim melomanem. Po prostu chciałbym miec dzwięk przestrzenny opdczas oglądania filmówi grania na konsoli.
Znalazłem coś takiego - Sony HT-SF360. Mam świadomość, że są lepsze sprzęty ale w Euro cena to 999zł

I jeszcze jedna istotna informacja/pytanie. czy po podłączeniu takiego cuda będę mógł obsługiwać wszystko jednym pilotem? Tzn. włączając pilotem TV włączy mi się automatycznie amplituner, przyciszając/pogłaśniając pilotem od tv będzie się regulował dźwięk w amplitunerze, itd... ?

Mam nadzieje, że wyraziłem się w miarę jasno

Z góry dziękuje za pomoc

5 ODPOW. 5
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,
z całą odpowiedzialnością polecam dołożyć niewielką ilość pieniążków i zakupić BDV-E880. Kino kupujesz raz na parę lat, więc warto się zastanowić... Zestaw kina z wyższej półki od Sony. Posiadam BDV-E870 (model z 2010 roku) i kino to spełnia moje oczekiwania, które są dosyć wygórowane. Jak na zestaw z tej półki cenowej sprawuje się rewelacyjnie. Nowszy model posiada nowsze rozwiązania które zwiększają jego możliwości.
Produkty Sony z BRAVIA Sync (czyli większość urządzeń Sony w tym kino) mają możliwość sterowania jednym pilotem. Poza włączeniem/wyłączeniem kina w momencie włączenia/wyłączenia telewizora, możesz sterować opcjami kina korzystając z pilota od telewizora. Rozwiązanie bardzo fajne i w praktyce bardzo użyteczne.