annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI fout KDL40X4500

HDMI fout KDL40X4500

Hallo iedereen,

 

2 van de 4 HDMI poorten op mn KDL 40X4500 werken sinds recent niet meer, het icoon dat er een aansluiting aanwezig is op die poort is zichtbaar maar er komt geen beeld of geluid meer op het scherm.

 

Aangezien alles naar behoren werkt op de andere poorten ligt het probleem waarschijnlijk niet aan kabel of brontoestel.

 

Ik heb de TV een hele tijd uit de stekker gehaald zonder HDMI kabels aangesloten en daarna een reset van het toestel doorgevoerd, zowel met het HDMI hulp programma als zonder HDMI.

 

Ik lees online dat dit vaak een oplossing is voor Sony TV's maar jammer genoeg niet voor mijn toestel of situatie.

 

Heeft iemand nog een oplossing of idee wat het probleem kan zijn?

 

Groeten

Tags (3)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik ga aannemen dat je ook andere kabels hebt geprobeerd? 

 

Ik vrees dat het een hardware probleem is. Je kunt de TV door Sony laten nakijken via de klantenservice. 

Hallo Vinc_E

 

Bedankt voor je antwoord, inderdaad, ik heb ook andere kabels en andere toestellen op de poorten aangesloten.

 

Ik vermoedde ook dat het probleem hardwarematig was maar hoopte op een eenvoudige oplossing.

 

Er zal wel een kost verbonden zijn aan deze klantenservice neem ik aan?

En hoe gaat dit in zijn werk?

 

Groeten

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hangt er vanaf hoe oud het apparaat is eigenlijk. Je kunt het ook aangeven bij de winkel waar je het gekocht hebt dat je dit probleem ervaart. 


Stel je brengt het toestel langs bij een gecertificeerde reparateur van Sony en het toestel valt buiten garantie, dan rekenen ze onderzoekskosten.