annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

K4 de X8 X9 type

K4 de X8 X9 type

Vraagje, hoeveel mensen hebben er last van dat de 4 k toestelen van type X8   X9   totaal vast lopen naar een paar uurtjes kunt hem alleen resetten door de stekker er uit te hallen .

update gedaan helpt allemaal niet .

Nieuwe printplaat  er in helpt nog niet de monteur van Sony kan hier ook nniks mee software fout daar ga je dan duur toestel voorlopig geen oplossing !

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vind het wel vreemd, dat de meeste vastlopers en andere problemen zich voordoen op het "oude" Ziggo digitale netwerk maar niet op het "oude" UPC" digitale netwerk altands niet hier met de X8509x. Het verschil tussen deze digitale netwerken is op Ziggo InteractieveTV en op UPC HbbTV, mogelijk verklaar dit wel waarom er zoveel problemen voordoen ophet "oude" Ziggo digitale netwerk.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hagen667
Ontdekker

Alle 4K toestellen hebben er helaas last van. Ik heb Sony diverse mails gestuurd en ze komen met een update begin volgende week oftewel 1e week November waarmee de problemen opgelost zouden zijn. Als dat niet lukt ga ik er mee stoppen en via de consumentenbond of andere kanalen mijn geld terug eisen en de televisie inleveren.

Het is helemaal waardeloos dat Sony hier niks (of in ieder geval erg weinig) aan doet. Zal de volgende keer er zeer zwaar over na moeten denken of ik nog wel Sony neem, aangezien ik erg veel Sony apparatuur heb die(gelukkig) wel goed werkt.

Al met al een erg slechte start van de 4K toestellen die wel mooi van vormgeving zijn en beeldkwaliteit, maar het daarna op alle andere aspecten ook totaal verliezen van elke andere televisieleverancier.