annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

AndroidTV: opnemen en andere zender bekijken met single tuner!

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

AndroidTV: opnemen en andere zender bekijken met single tuner!

Een grote wens van velen is het opnemen en tegelijkertijd naar een andere zender kijken tijdens de opname. Nu is dit (voor degenen met een twin tuner tv) nog maar beperkt mogelijk (alleen analoog en fta zenders) door o.a. beperking CI+ module.

 

Nu zat ik eens te denken, dit is straks volgens mij ook mogelijk voor iedereen met een single tuner tv (en een Ziggo abonnement). Ziggo is namelijk nu druk bezig met het implementeren van Chromecast in hun Horizon Go app, en volgens mij moet het dan mogelijk zijn om, wanneer je een opname hebt lopen, ook naar alle andere zenders in je Ziggo-abonnement te kijken door middel van de app te casten naar je AndroidTV. En wellicht is casten zelfs niet eens nodig door de app rechtstreeks te installeren op je tv  :slight_smile:  

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Even een update betreffende dit topic. Sinds de implementatie van chromecast in de Ziggo Horizon app heb ik een en ander kunnen testen en kan ik alleen maar zeggen dat alles perfect werkt zoals gedacht!

 

Indien je opneemt kun je gewoon alle zenders binnen je pakket naar de tv casten, zonder enige hapering. Leuke bijkomstigheid, op deze manier kun je live tv ook gewoon (via je afstandsbediening) pauzeren :wink:  

Zo heb je niet eens een dubbele tuner nodig :wink: