annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth Audio op Android TV

OPGELOST
profile.country.NL.title
bakasheru
Ontdekker

Bluetooth Audio op Android TV

Ik heb afgelopen zomer voor mijn ouders een Android TV van Sony gekocht (Bravia KDL-43W755C) en het viel mij op dat deze tv serie BT 4.1 ondersteund.

 

Sinds kort komt de vraag naar boven om voor hun een draadloze headset te kopen en bij mij ging het lampje branden Android + Bluetooth = BT headset.

 

Ik had dit uit eigen interesse al een tijdje geleden kort geprobeerd, maar dat werkte toen niet. Echter gezien het grondige onderhoud de afgelopen tijd in de firmware van Android TV modellen vroeg ik mij af of dit nu (of in de nabije toekomst) wel mogelijk is. (of dat ik iets over het hoofd zie)

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wordt niet ondersteund. 
Ik weet niet of dit nog veranderd in de toekomst natuurlijk. Volgens mij wordt bluetooth gebruikt voor de extra afstandsbediening en (voor de modellen die het hebben) de 3D brillen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wordt niet ondersteund. 
Ik weet niet of dit nog veranderd in de toekomst natuurlijk. Volgens mij wordt bluetooth gebruikt voor de extra afstandsbediening en (voor de modellen die het hebben) de 3D brillen. 

profile.country.NL.title
bakasheru
Ontdekker

Dat is jammer, moet nu opzoek gaan naar een aparte oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Een draadloze hoofdtelefoon aansluiten op de speciale hoofdtelefoon aansluiting van het toestel.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Het is inderdaad wel een hele domme oplossing. De TV is gewoon ANDROID. Zou wat zijn als je op je telefoon geen headset via Bluetooth zou kunnen connecten. Maar inderddad, ben er gisteren ook tegen aan gelopen. Dacht dat het aan de instellingen lag van dit model, maar ook m'n 2de TV kan het niet. Toen een pogin gedaan op m'n versterker, de STR-DN1060. En die kan het ook niet. Tot ik het knopje tegenkwam DX/TX. Wat hebben ze dus gedaan, als hij in ONTVANGST stand staat, dan kan je hem gebruiken om op afstand te bedienen, maar in UITZEND stand dan kan je er een headset aan hangen. Alleen als je dat doet, worden alle speakers meteen afgeschakeld. Handig hoo, een versterker die je MULTIROOM heeft, maar als je het geluid via BT wil doorsturen, dan wordt alles uitgeschaled. Dus ook hier een afslag gemist.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Op de 1060 kan je toch juist wel een bluetooth headphone aansluiten? Of begrijp ik je tekst verkeerd? 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Ja en nee. Alleen als je de 1060 in TX mode zet. En dan schakelt de 1060 meteen de speakers uit. Dus alleen een headset kan, maar bluetooth gebruiken om nog ergens in de keuken een BT speaker bij te prikken, geeft als resultaat dat de huiskamer ook niets meer hoort. Beetje knullig toch?