annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update 14-10-2016 v3509

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update 14-10-2016 v3509

De v3509 staat online voor zowel de 2015 als voor de 2016 line, de update is via de ondersteunings pagina te downloaden en te installeren.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:

S80, X83, X85, X90, X93, X94, SD85, XD85, XD93 en XD94

 

Verbetert de stabiliteit en prestaties van UHD-inhoud afspelen via HDMI op bepaalde 4K-tv's.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Fastpeter
Lid

Grappig is dat hij niet te downloaden is van de website nl wel via de site duitsland, er staat gewoon geen file om te downloaden ???? foutje sony

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op de ondersteunings pagina voor de X8509c is de file gewoon te downloaden.

 

Niet vergeten aan te vinken: Ik ga akkoord met de voorwaarden.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Fastpeter
Lid

Ja je gaat niet bij een anderen tv kijken voor een update , nu is het zo dat de update voor een hele grote reek is, echter het is wat stom dat ze het wel vermelden dat hij er is maar dat hij er gewoon dan niet bij staat ?.

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Hier Update gedaan werkt prima nog geen problemen ondervonden, van alles geprobeerd en geïnstalleerd.
Kan nu weer gebruik maken van de Netflix knop op mijn AB die werkte niet meer (zomaar opeens).
Ook de opnames verwijderen werkt nu, tot nu toe voorzichtig positief ..

Blink2010
Lid

Ik ga hem ook eens installeren. Dankjewel

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Hmmm, is er iets bekend over een release voor de HD modellen? (Zoals in mijn geval de W805c). Hoor positieve verhalen over deze update namelijk dus zou hem graag ook proberen...

 

Hoe is dat in het verleden gelopen eigenlijk, enigzins synchroon tussen de 4k en HD modellen? Of zijn er ook updates geweest die echt puur alleen op 1 vd 2 beschikbaar kwam...

 

Zie overigens meerdere updates voor verschillende modellen de afgelopen 2 weken, hopelijk volgt er dus ook binnenkort iets voor de rest...

mootje1965
Ontdekker

Ik heb de update nog niet geïnstalleerd 

Maar heb de laatste week last blokken in beeld en de tv start op in het menu beeld? 

KD65S8505C