annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update 19-07-2016 v3473

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update 19-07-2016 v3473

De v3473 voor zowel de 2015 als de 2016 modellen staat online, de update is via OTA en tevens via de ondersteunings pagina te downloaden en te installeren.

 

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
36 ANTWOORDEN 36

Heb email contact met de Sony service...

 

Ik zal tzt de ontwikkelingen hier posten.

 

 

Machielw
Ontdekker

Ik mis de ondertitles de helft van de tijd bij netflix. Herstarten door lang de groene power knop in te houden helpt niet.  De ondertitles doen t dan wel op mijn ipad....

 

Bericht verwijderd.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Papaleo1961

 

Niet heel handig om de volledig emails hier te kopieren. Je hebt namelijk contacft met iemand hogerop van de klantenservice. En je hebt ook contact met de reguliere klantenservice. 

In je laatste bericht krijg je een standaardantwoord die voor de meeste issues zou helpen. Je hebt er alleen niks aan door het hier te plaatsen, want je hebt gelijk. Die instellingen zijn nog niet relevant. 

 

Neem het verder met Alain specifiek op en hou ons puur op de hoogte van wat de ontwikkelingen zijn. 
Als Alain op het forum kijkt, waar je zijn mails uitgebreid bespreekt, is dat niet heel fijn...

Oke,duidelijk.

ik zag er geen kwaad in,maar ik zal de berichten/mail verwijderen....,bedankt voor de tip 😉

 

Ik heb nog niets vernomen van de tech. van Sony....maar heb er nog een vervelend probleem bij na de update welke ik vòòr de update ook niet had.

Er ontstaan elke keer audio dropouts en video handshake problemen....tussen mijn;

 

Dit is mijn setup:

TV -Sony 75x9405c

Processor -Marantz AV8802a

UHD/HDR Bron -Panasonc BMP-UB900

 

Dit alles via ARC in/uitgangen verbonden met een Supra HDMI-HDMI 10M Met-B (highSeed) kabel,waar ik voor de laatste update geen last had dat het beeld zo nu en dan 'zwart' word en het een paar seconden duurd dat er weer beeld is,soms zie ik alleen maar digitale ruis,dus geen beeld,dit duid er op dat er géén handshake plaats vind.

Ook valt het geluid zo nu en dan plots even weg....

heb al mijn instellingen nog eens nagelopen....daar is niets aan veranderd,wanneer ik in de Panasonic UHD speler in de setup/instelling >>> HDMI >>> Video-Uitvoer >>> veranderd van 4K@60fps 4:4:4 naar 4K@60fps 4:2:0 dan heb geen dropouts en handshake problemen meer....,tja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik wil wel van de hoogste uitvoer gebruik maken,daar waar de TV het signaal ook nog eens van de UHD disc (HDR/BT.2020 YCbCr4:2:0/10bit) upscaled naar 4K HDR/BT.2020 YCbCr 4:2:2/12bit!

 

ik mag toch hopen dat er snel een fix gaat komen...

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat de "Digitale Audio Uitvoer" op "auto2" in de X9405c?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kijk je UHD content via die instellingen? Of is het bij alles hetzelfde? 

"Staat de "Digitale Audio Uitvoer" op "auto2" in de X9405c?"

 

Waar kan ik deze instelling vinden?

"Kijk je UHD content via die instellingen? Of is het bij alles hetzelfde?"

 

Ik kijk met de UB900 eigenlijk alleen maar UHD content,maar ik zal vanavond eens contr. of dit ook bij ander content gebeurt.