annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update 19-07-2016 v3473

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update 19-07-2016 v3473

De v3473 voor zowel de 2015 als de 2016 modellen staat online, de update is via OTA en tevens via de ondersteunings pagina te downloaden en te installeren.

 

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Probeer de speler eens rechstreeks op de TV aan te sluiten. Dan sluit je uit dat het aan de receiver ligt. 

@Vinc_E

Bedankt voor de tip...

Dat had ik toevallig gisteravond geprobeerd en dan nog steeds hetzelfde,maar wanneer ik de speler 'dichterbij' de TV plaatst met de bij de speler geleverde hdmi kabel (1meter) dan is alles wel zo als het moet zijn,geen dropouts en een stabiel videosignaal.

Je gaat dan denken dat het een beperking is in de HDMI kabel,maar waarom had ik dit euvel dan niet vòòr de update?

Er is in mijn setup (tijdens,voor en na) niets veranderd,ik ga dan denken dat er iets op het hdmi-board is veranderd door de update waardoor het signaal nu sterker de TV binnen moet komen...om een stabiel signaal te blijven behouden.

 

Pffff...hdmi,je word er af en toe niet goed van 😞

 

edit

Ik had een soortgelijke ervaring met een andere hdmi kabel in mijn keten,dit was een 10m Monoprice active HDMI kabel,daar kwam ik tot de ondekking dat deze 'maar' maximaal 4K@30fps 4:2:0 stabiel door liet gaan.

Heb daarna deze nieuwe kabel aangeschaft met de garantie dat deze 10 meter lange HDMI kabel wel 4k@60fps 4:4:4 aan zou kunnen.

 

edit2

Heb van Sony ook een berichtje terug gehad op mijn 'probleem' wbt het HDR verhaal.

Ze verzekerde mij dat er in de laatste update niets was veranderd wat betrekking had op HDR weergave.

Er werd mij verzocht om een (aantal) reset's uit te voeren op mijn TV...

Dit (harde reset) had ik al reeds eerder gedaan,had dit ook vermeld in een van mijn berichtjes,dus om dit nogmaals uit te voeren vind ik onnodig...,een 'harde reset' doe je niet zomaar,je bent alles kwijt,is dus een hoop extra werk om je TV weer zò te krijgen als vóór de reset.

 

profile.country.NL.title
Arie_mx5
Lid

Toch kan een harde reset wel eens werken. :slight_smile:

 

Zelf merk ik weinig van deze laatste update. Na een paar weken de tv gebruikt te hebben waar hij voor bedoeld is moet ik zeggen dat hij nu stabiel loopt. (x8507)

Aangezien ik sommige functies niet meer kan uitvoeren, door mijn eigen toedoen overigens, zal ik het toestel moeten resetten om echt een goed oordeel te kunnen geven.

 

Het probleem is Netflix. Zij hebben diverse problemen met de app's op verschillende platformen en ik ben bang dat deze na een fabrieksreset niet meer werkt.

Enfin, dat zal ook wel weer opgelost worden.

 

Tot nu toe relatief tevreden over het toestel.  :slight_smile:

 

 

Android killed Sony tv.
profile.country.NL.title
DrDamandan
Lid

Ik heb hier een vergelijkbaar probleem.

 

Dit is mijn setup:

TV - Sony 75XD9405

Processor - Marantz Sr-7010

UHD/HDR Bron - nVidia GeForce GTX 1060 6GB

 

Aangeloten op de ARC in/uitgang.

 

Zodra er gekozen wordt voor 3840 x 2160@60fps met 4:4:4 dan geeft de TV aan dat 'ie geen signaal binnenkrijgt.

Is ook gewoon niet aan de praat te krijgen.

 

Op 4:2:0 dan gaat het wel. Maar dat wil ik natuurlijk niet want dan had ik net zo goed op mijn HDMI 1.4 setup kunnen blijven werken. Daar is dat namelijk ook al mee mogelijk.

 

De kabel is ook bewust zo gekocht dat ik gelet heb op HDMI 2 High Speed + Ethernet oftewel de 18Gbit variant. Dat zou voor de gevraagde resolutie en chroma voldoende moeten zijn.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Arie_mx5 en alle die problemen hebben met Netflix.

 

In april op Sony.co.uk staat misschien een oplossing:

 

Oplossing 1:

Open ES file Explorer

Go to / Device

Go to System (Open folder)

Go to app (open folder)

Find netflix-ninja-release.apk

Select to execute

Select Install

 

Oplossing 2:

 

  • urn the TV off and back on again
  • Press the [HOME] button on the remote control and goto Settings > Apps
  • Find and select 'Netflix' under the Running Apps section
  • In the menu at the side, select 'Force Stop' then 'Ok'
  • Select 'Clear Data' then 'Ok'
  • Select 'Clear Cache' then 'Ok'
  • Go back to the Home screen again by pressing the [HOME] button on the remote control.
  • Turn TV off and on again
  • Load up Netflix

Thanks to the members of Sony.co.uk

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

@pa3eia

 

Misschien heb ik iets gemist...,maar wat lost dit op?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als Netflix naar behoren funcioneerd zoals ook hier, heb je niks gemist.

 

In het bovenstaande wordt gesproken hoedat mogelijk de problemen met Netfix kunnen worden opgelost.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!