Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
2017 modellen:
suc6 ermee,
73's
2017 modellen:
suc6 ermee,
73's
Hoi
Verwachten we dat er een update komt oudere modellen? kd 49x8309c.....
Groet
Voor de Sony Bravia's uit 2015 is de verwachting in dit jaar nog.
73's
Mijn sony xd83 zegt dat er nog geen update beschikbaar is, aangezien het vanaf 31 mei gefaseerd wordt uitgerold.
Wil je echter toch al de nougat update installeren, ga naar https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-43xd8305#download... en selecteer de v6.2602 firmware update
Hoi,
Ik zie de 55/65-XD9305 niet in de lijst terwijl er wel andere modellen uit datzelfde jaar ((2016) ertussen staan. Heeft iemand daarvoor een verklaring?
Hartelijk dank,
Welkom in de Sony Community,
Waarschijnlijk komt de update later dit jaar nog uit voor de overige types uit de Android Bravia line.
73's
Ok, dank voor je reactie.
Sinds kort ook een XE in huis met Android 7 aanboord.
Het is nu mogelijk om via BlueTooth de audio stream naar een hoofdtelefoon/speaker te connecten.
Als er de mogelijkheid is in de DVB-C/DVB-S mode om HD-kanalen te ontvangen, vergeet dan niet in Weergave-instellingen - Beeldregeling - Beeld bereik - Normaal te veranderen in Hoge resolutie.
suc6 ermee,
73's
Toen ik mijn androidtv eind 2016 kocht ging ik ervan uit dat bluetooth audio beschikbaar was. Helaas was dit niet het geval, en dit schijnt te maken te hebben met beperkingen die Sony heeft opgelegd in het besturingssysteem. Uw bevinding over bluetooth audio streaming is de eerste die ik zie. Tot nu toe heb ik nog geen officiele documentatie gevonden over deze feature in android nougat. Kunt u vaststellen of deze feature onderdeel is van de Nougat update, en of dit geldt voor alle modellen met deze update?