Deel jouw ervaring!
Via de ondersteuningspagina van het toestel is er een nieuwe firmware (v6.2858) te downloaden.
* Geselecteerde tv's van Sony (series ZD9, XE94, XE93 en A1) zullen Dolby Vision ondersteunen met de software-update die in april 2018 in Europa wordt geïntroduceerd. Voor het afspelen van Dolby Vision-inhoud moet de videostreamingapp/-service ondersteuning bieden voor Dolby Vision. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de app-/serviceaanbieder. Nadat de tv van Sony de software-update heeft ontvangen, is er ook een update nodig voor apparaten die zijn verbonden met de tv via HDMI waarop u Dolby Vision-inhoud afspeelt (zoals mediaspelers voor streaming en UHD Blu-ray-spelers). Dit is vereist om Dolby Vision te kunnen blijven ondersteunen op de apparaten. Voor meer informatie over de timing van een update voor een bepaalde speler, neemt u contact op met de fabrikant van de speler.
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
73's
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
73's
Dolby Vision op Netflix lijkt vooralsnog perfect te werken.
Het enige wat ik op dit moment dan nog mis is Dolby Atmos vanuit de Netflix app op de TV naar de decoder.
Op Windows kan het al, maar daar lukt op dit moment Dolby Vision nog niet en blijft het bij HDR10.
Het is op dit moment dan ook nog kiezen tussen Dolby Vision OF Dolby Atmos, allebei tegelijk lukt nog niet.
"Het enige wat ik op dit moment dan nog mis is Dolby Atmos vanuit de Netflix app op de TV naar de decoder."
Ik bedoel natuurlijk naar de receiver...niet de decoder.
Krijgt de blu ray-speler van Sony type UBP X 700 (dewelke Dolby Vision ondersteunt) dan meteen ook een update mee? Of gebeurt dit pas later...?
De Blue-ray speler heeft zijn eigen firmware, zie de ondersteunings pagina van de Blue-ray speler of online als deze met het internet is verbonden.
suc6 ermee,
73's
Ik krijg niet de nieuwe update op mijn Kd55a1. Wat kan ik hier aan doen? Updaten via USB vind ik trikkie.
Ik heb deze update via USB-stick gedaan op mijn KD-65xe9305. Perfect geslaagd met de Sony-ondersteuning.
@Wilke.47 schreef:
Ik krijg niet de nieuwe update op mijn Kd55a1. Wat kan ik hier aan doen? Updaten via USB vind ik trikkie.
Via OTA komt de update de aankomende weken pas. Hoezo trikkie, er is niks mis mee om de update via USB uit te voeren.
suc6 ermee,
73's
Update uitgevoerd met USB stick. Dolby vision via Apple tv 👍.