Deel jouw ervaring!
Via de ondersteunings pagina van het toestel is er een nieuwe firmware (6.5603) te downloaden.
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
suc6 ermee,
73's
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
suc6 ermee,
73's
Ik heb de KD-49XE7004. Heeft iemand een idee wanneer die overgaat op Android ?
Zou ik deze firmware anders kunnen gebruiken ? Wat is het verschil met XD7004 ?
De XE7004 heeft geen Android aanboord.
73's
Fijn om te zien dat Sony actief bezig blijft haar producten te verbeteren. Ik heb sinds een maand de kd65xe9305 en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit en mogelijkheden van de tv. Wat ik erg jammer vind (en eigenlijk niet zo goed begrijp) is dat een (voormalig) flagship model met deze kwaliteiten, in Nederland wordt beperkt in zijn gebruiksmogelijkheden. Ik doel hierbij op de Alexa integratie die in de VS en VK gewoon beschikbaar zijn, maar in Nederland niet is vrijgegeven. Zou Sony Nederland alstublieft klanten die in Nederland een device hebben gekocht en gebruiken, over dezelfde mogelijkheden kunnen laten beschikken als klanten die hetzelfde device in andere landen hebben gekocht? Kan er (liefst zo snel mogelijk) een firmware update worden uitgebracht waarmee Nederlandse gebruikers ook over de Alexa app kunnen beschikken? Ik hoop op reactie....
Beste Rick-G,
De Alexa app is onderdeel van Amazon en zij hebben ervoor gekozen om deze dienst op dit moment niet aan te bieden in de Benelux. Indien Amazon actiever wordt in Nederland dan zullen wij als Sony Nederland in gesprek blijven.
Groeten, Thijs
Dank voor de snelle reactie, fijn dat dit inzicht is verleend.
Echter, die insteek van Amazon vind ik wat conservatief:
Amazon wacht dus met het vrijgeven van de app tot er in Nederland genoeg mensen de echo hebben aangeschaft en (dan pas) makkelijker via Amazon diensten en artikelen kunnen afnemen...
Ik ben geen ondernemer en heb geen inzicht in het kosten/baten plaatje voor het vrijgeven van de app, maar is het niet logischer voor een bedrijf als Amazon om de app vrij te geven in Nederland zodat er meer Nederlandse klanten de Echo aanschaffen en daarmee makkelijker artikelen en diensten van Amazon kunnen afnemen.....????
Nogmaals, ik ben geen ondernemer en heb ook geen inzicht in het kosten/baten plaatje...
Als consument weet ik dat toen ik zag dat mijn Sony tv integratie met Alexa aankan (zag alleen niet dat dit nog was beperkt tot VS en VK) dit een van de 'unique' selling points was t.o.v. tv's uit 2017 van andere merken, die mijn keuze ten faveure van Sony hebben bepaald en mij ertoe hebben gezet de Echo dot aan te schaffen......
Bij mijn 55XE9305 geeft ie em niet.
Precies wat ik bedoel....
Over deze download