Deel jouw ervaring!
Via de ondersteunings pagina van het toestel is er een nieuwe firmware (6.5603) te downloaden.
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lijkt erop dat alleen de update voor de XE85 en XE90 tijdelijk zijn stop gezet.
Meer/uitgebreidere info ontbreekt op dit moment.
73's
Waar kan ik het vinden dat ik de juiste Firmware heb?
Onder de "Help" toets is de firmware versie te vinden.
suc6 ermee,
73's
Ik had deze update al geinstalleerd. De geinstalleerde update kan ik niet deinstalleren.
Zat er een bug in deze update en zoja wat was het probleem. Ik vind dat je maar weinig informatie krijgt van Sony.
MvG Hans
@-hans- schreef:Ik had deze update al geinstalleerd. De geinstalleerde update kan ik niet deinstalleren.
Zat er een bug in deze update en zoja wat was het probleem. Ik vind dat je maar weinig informatie krijgt van Sony.
MvG Hans
Dat zou ik ook graag willen weten, bij mij staat hij er ook al op
@pa3eia schreef:
Het lijkt erop dat alleen de update voor de XE85 en XE90 tijdelijk zijn stop gezet.
Meer/uitgebreidere info ontbreekt op dit moment.
73's
De update voor de XD9305 en XE8099 staat gewoon nog steeds online.
73's
Goedemorgen Hans, de firmware kan helaas niet gedeinstalleerd worden, we zijn druk bezig om de nieuwe firmware te finaliseren. Zodra deze beschikbaar is dan zullen we deze publiceren op de ondersteuningspagina.
Groeten, Thijs
Hallo,
Is er al bekend wanneer deze update beschikbaar komt (voor xd8305)? Ik moet namelijk tegenwoordig hdr-content een zaklamp gebruiken om het te kunnen zien..
hg,
Pieter
Nee, ben ook erg benieuwd.
Heb ook nog geen antwoord of er een bug in de update zat, want bij mij staat de 6.5603 er al op
Duurt wel heel lang voordat je hier een reactie krijgt. Ik vind het ook lang duren voordat wij die update krijgen. Wat gebeurt er als ik de firmware van een soortgelijk type tv installeer?
Gr,Pieter