annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hulp nodig bij bravia TV verkeerde afmetingen

profile.country.US.title
donationsnation
Nieuw

Hulp nodig bij bravia TV verkeerde afmetingen

Beste allen,

 

Ik heb pas geleden een probleem gehad met mijn KD-55XD8577.

De tv ging ineens niet meer aan. Na een paar dagen uit gestaan te hebben kwam er een monteur langs. Hij deed de tv aan ... tadaa hij deed het. Vervolgens kon hij de tv niet updaten waardoor er toch iets mis bleek te zijn. De tv ging mee, kwam een paar dagen later terug (gemaakt) met de nieuwste firmware en een nieuw onderdeel.

 

Nu na het eerste initialisatie gedoe merk ik dat bij NETFLIX en bijvoorbeeld het casten van telefoon naar tv het beeld niet in de juiste proporties is.

 

Het midden van het beeld is smaller dan de zijkanten. Daarmee bedoel ik dat iemand die in het midden van het beeld staat, smaller wordt. (hoofd en lichaam zijn slanker) en zodra deze personen naar de zijkant van het beeld bewegen zie je ze uitrekken. Nu zou je zeggen, dit moet een of andere instelling zijn.

Het is namelijk niet als ik netflix kijk via de PS4, of analoge tv.

Ik krijg geen instellingen te pakken (alle instellingen mbt schermwijzigingen zijn grijs en niet aan te klikken) alleen tijdens het kijken naar analoge tv kan ik aanpassingen maken.

 

Ik weet niet zo goed of het een beeld ding is of een instelling. Ik heb het voor de reparatie en eerste gebruik toen de tv nieuw was nooit gemerkt. Dit had ik 100% op moeten merken aangezien ik een grahpics ho*r ben die dit soort details belangrijk vind. Wat moet ik nu doen! HELP

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al de "powerreset" uitgevoerd?

 

Er is toch garantie op de reparatie?

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.US.title
donationsnation
Nieuw

Ik heb inderdaad gewoon gratis reparatie gehad omdat de tv nog geen jaar oud is. Ze konden met tijdens het leveren van de tv niet vertellen wat er precies gedaan was. Allemaal heel vaag. toen ik de tv terug kreeg en aanzetten had het al een reset gehad want de tv moest ik helemaal (voor eerste gebruik) installeren.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry hoor,

maar ik heb het niet over de fabrieksreset maar over de powerreset (groene knop ingedrukt houden).

 

Heb het ook niet over dat je toestel gratis gemaakt moet worden, heb het namelijk over dat als jij niet tevreden ben over de reparatie, dat je op de reparatie ook garantie heb en er op aanspraak kan maken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.US.title
donationsnation
Nieuw

Zoals ik in mijn eerste bericht dus aangaf, weet ik niet zeker of het een fout of een instelling betreft. Wie weet doe ik zelf iets verkeerd of is het een instelling die ik over het hoofd zie, of het is toch een fout in het systeem, dan wel software of hardware matig,.

 

Ik post dit dus om te vragen aan de guru's of ze dit duidelijk kunnen maken.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al gekeken wat de instelling van de Wide-Modus is?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!