annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-43X8309C - plotseling zwart scherm analoog

hchma91
Nieuw

KD-43X8309C - plotseling zwart scherm analoog

Beste allen,

 

Twee maandjes geleden heb ik de prachtige Sony KD-43X8309C aangeschaft en ben er super blij mee! Alles werkt naar behoren. Ik kan er prima op gamen, tv kijken en netflixen. 

 

Alleen heb ik er, sinds de aankoop, ongeveer één keer per week te maken met een plotselinge zwart scherm tijdens het tv-kijken. Dit gebeurt elke keer als ik mijn tv aanzet en 'analoog' tv probeer te kijken. Het scherm is zwart, maar ik zie dan wel de informatie over de zender en het tijdstip. Ik kan alles doen: zappen, naar het hoofdmenu gaan en naar bijv. Netflix gaan. Als ik zap blijft het scherm zwart, maar zie ik uiteraard wel dat ik van zender wissel. Ik heb ook gekeken of het aan het signaal lag, maar dat is ook niet zo. Ik heb altijd tv kunnen kijken op andere toestellen in het huis.

 

Het enige wat ik dan kan doen is om naar het hoofdmenu te gaan en 'eerste configuratie' te kiezen en daarna 'zoekt' de tv als het ware op nieuw naar de zenders en dan kan ik vervolgens wél weer tv kijken. Dit is sinds de aanschaf van dit toestel al vijf/zes keer gebeurd. Weet iemand hier een permanente oplossing voor? Wij hebben momenteel ook de nieuwste software op de TV staan.

Hartelijke Dank.

 

Howard

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Ben dit probleem nog niet tegengekomen in de Europese Sony Community's.

Als ik je een raad mag geven, neem contact met de winkel op waar je de X8309c gekocht heeft, om de X8309c te repareren of om te ruilen. Al wordt het wel een moeilijk verhaal, i.v.m. dat het niet dagelijks gebeurd.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
hchma91
Nieuw

Dank voor jouw antwoord.

Ik ga dat even proberen!