Deel jouw ervaring!
Vraagje heeft iemand ervaring met HDR10 ondersteuning voor de Xbox One S in combinatie met de KD-49XD8305. De Xbox geeft aan dat de TV geen HDR ondersteuning heeft terwijl Sony zegt van wel.
Is dit het grijze gebeid van HDR waar ik inzit of zie ik iets over het hoofd, vinkje ergens aanzetten ofzo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gevonden !
Na het nodige speel werk besloten om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Toen ik de HDMI ingang een naam wou geven zag ik het opeens staan
Home -> Instellingen -> Externe ingangen -> Indeling HDMI-signaal -> Verbeterde indeling
Dan kan de TV wel UHD met HDR weergeven van de Xbox One S, allemaal groene vinkjes bij de Xbox.
Welkom in de Sony Community,
Kan vanalles zijn, HDR staat nog een beetje in de kinderschoenen.
Zoals:
- De gebruikte HDMI kabel.
- Firmware up-to-date.
- HDMI instelling op de XD8305 of Xbox.
suc6 ermee,
73's
Dank je wel voor je antwoord.
Helaas heb ik ook de oplossing nog niet gevonden.
Alle suggesties zijn welkom!
Misschien dan toch maar even een andere (1.4) HDMI kabel uitproberen, je weet het nooit.
suc6 ermee,
73's
helaas wachten we op een update van televisie fabrikanten,dit is bij meerdere merken zo,xbox one s en de ps4 pro
helaas wijzen ze naar elkaar
Gevonden !
Na het nodige speel werk besloten om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Toen ik de HDMI ingang een naam wou geven zag ik het opeens staan
Home -> Instellingen -> Externe ingangen -> Indeling HDMI-signaal -> Verbeterde indeling
Dan kan de TV wel UHD met HDR weergeven van de Xbox One S, allemaal groene vinkjes bij de Xbox.
Goed gevonden en bedankt voor het delen hiervan, hebben anderen ook weer wat aan.