annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Al hier al gekeken???

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

dankje dat ik welkom ben :smileywink:.maar kon er niks tussen vinden kwa antwoord .volgens die maat van me zijn er meer personen die er last van hebben maar kan zo 1,2,3 niks vinden op internet om het probleem op te lossen 

MacGillie
Ontdekker

Gisteravond ook een spontane herstart van de TV. Eenmalig tot nu toe.

wizienl
Ontdekker

heb net 15 min geleden de tweede van vandaag gehad:smileysad: 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit blijkt inderdaad een voorkomende fout bij andere gebruikers. 

 

Ik raad je aan het topic te volgen wat Pa3eia hierboven vermelde. Daar worden actief updates gecommuniceerd en gekeken naar oplossingen. 

 

De spontane restart kan komen doordat het toestel zoekt naar een nieuwe update en deze niet volledig kan uitvoeren. 
Nu heb jij de meest recente firmware op je toestel staan zeg je. Zet de optie om automatisch updates te zoeken en installeren eens uit en kijk of dat verschil uitmaakt. 

wizienl
Ontdekker

dankjewel voor je reactie ik ga het proberen mocht het geholpen hebben dan horen jullie het van me 

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

 Reboot: 55x9305c

 

Dit probleem heb ik ook..? De tv gaat spontaan naar en reboot terwijl je gewoon tv kijkt. Dit lijkt een android probleem want de sony nexus heeft bijna hetzelfde reboot probleem en bijna de zelfde software..

Dit is al de tweede 55x9305c , de vorige was nog erger, 4 of 5 keer per avond en dan na een week een defect paneel.

Gebeld naar de leverancier en kreeg keurig en nieuwe.. En ja hoor hetzelfde probleem??

Alles staat af, eco/timers/google/ stekker eruit, factory settings etc, maar geen verschil.

Sony en Selectro service hebben geen idee en ik ben zelf ook op zoek maar ik kom er achter dat meer android apparaten niet helemaal bug vrij zijn, reboots/crashes . Voor mij gaat deze tv ook binnenkort terug als dit niet opgelost wordt, en dan ook geen android of sony meer.

Verder en mooi beeld en afbouw.. Maar zapping is traag, guide loopt vast en nog en paar kleine irritaties, maar de reboots dat is echt irritant..

Hij reboot trouwens niet met hdmi of netflix ??

Moet sony niet is deze problemen gaan oplossen?

De nieuwste software heb niks opgelost, hij is iets sneller maar nog steeds traag.

Ik wacht nog een week , geen oplossing geen sony meer!

Heeft nog iemand suggesties??

 

 

wizienl
Ontdekker

ik snap je frustratie ik zelf heb hem na 3 weken omgeruild voor een Samsung tv maar daar kwam ik snel van terug want het werkte niet zo lekker als Sony en ben nou een maal een Sony man  dus binnen drie dagen heb ik hem weer omgeruild voor een splinternieuwe KD55X8509C maar hij blijft het probleem houden wel minder dan die eerste Sony tv die ik had maar vandaag is die al weer 2 keer uitgevallen dus de automatie's updates uitzetten heeft dus ook niet het gewenste effect gehad vind het wel heel slecht voor zo'n duure televisie mag toch hopen voor dat geld dat ze er wat aan gaan doen. 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De enige suggestie die wellicht zin heeft, is om TV te gaan kijken via setupbox in plaats van CI+. 

Dat belast het toestel niet, omdat een extern kastje alles afhandelt. 

 

Totdat de software een update heeft gekregen hiervoor, is er geen andere actie die je kan ondernemen om dit op te lossen.