annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onduidelijkheid over 'Album'

profile.country.NL.title
afarensis
Ontdekker

Onduidelijkheid over 'Album'

Sinds een maand in het bezit van KS-49X8309. Bevalt prima...

Ik zit alleen een beetje te klungelen met het 'Album' (Home > apparaten > naar pc > album).

Als ik bijvoorbeeld links bij de jaartallen een keuze maak, dan krijg ik, voor mijn gevoel, een warboel aan ongestructureerde foto's te zien (terwijl ik ze op mijn pc keurig op jaartal en gebeurtenis ingericht heb). Een aantal foto's zijn gewoon niet van mijzelf, of inmiddels lang geleden verwijderd.

Op mijn pc, bij 'instellingen voor thuisgroep wijzigen' heb ik alles gedeeld, wachtwoorden eraf enz.. Daar kan het denk ik niet aan liggen.

 

Is er een manier om dat beter in beeld te krijgen? Of wellicht doe ik iets verkeerd.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Pak je wel alleen de map waarop die foto's staan? Dus niet een folder waar ook meer folders inzitten. 

profile.country.NL.title
afarensis
Ontdekker

Bedankt voor je reactie....

 

Ja, ik heb alle (sub)mappen uitvoerig bekeken, geopend, gesloten enz... maar het resultaat is toch dat het (zoals eerder gezegd) een warboel is...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoe je het op de PC structureerd, is niet hetzelfde als hoe het album er mee omgaat. 

Kan zijn dat het album ze ordend op naam. Er is geen mogelijkheid om binnen album de ordening aan te passen. 

Probeer een andere app voor de foto's te gebruiken. Misschien ES explorer? Daar kan verrassend veel mee.

profile.country.NL.title
afarensis
Ontdekker

Ik heb een NAS en een media-speler waar alle foto's opstaan en Google-cast, warmee ik foto's vanaf mijn android mobiel op het tv-scherm kan bekijken. Dus in die zin heb ik genoeg mogelijkheden.

Maar als computer-hobbyist zit het me niet lekker dat ik niet kan doorgronden waarom er zo'n groot (voor mij niet te verklaren) verschil  is tussen de structuur op de TV en de structuur op mijn pc. Maar wellicht, zoals je al aangaf, is het gewoon niet anders en dan zij het maar zo. 

 

Maar misschien zijn er 'andere' mogelijkheden waardoor dit wel te doorgronden/verklaren is... 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt niet filteren binnen de album app. Dus je hebt geen info over hoe het nu geordend wordt. 

Eerst moet de app dat tonen, anders kan je hier niet uitkomen. 

profile.country.NL.title
afarensis
Ontdekker

Ok, het is dus maar zo...  Wellicht dat Sony hier nog een keer iets mee gaat doen...

 

Nogmaals dank voor je reacties...