annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

soms flikkerend beeld bij 4k uitzendingen 55x9305c

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

soms flikkerend beeld bij 4k uitzendingen 55x9305c

Vanmorgen zat ik een 4k uitzending te kijken via de kabeltv. Mooi beeld over machu pitchu .Wat me toen opviel was dat ik aan de zijkand echt het beeld zag filkkeren . Niet altijd maar wel regelmatig .Dit is niet de eerste keer . Net als je bv na de tv zit te kijken en er een pc scherm in ziet . En rotte is je gaat er dan de hele tijd op zitten focussen . Hebben daar meerdere mensen last van?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als ik hier een 4k uitzending bekijkt vanaf de satelliet is er geen enkele flikkering te zien, het 4k beeld is gewoon perfect.

 

Is het mogelijk om je kabel provider met ons te delen?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Dat kan wel .Maar heeft weinig nut .Ik ben een proefpersoon die proef draait op nieuwe 4k ontvanger . Wanneer die kasjes aan de klanten verstrekt worden en welke 4k zenders ze dan krijgen weet ik niet .Ik heb er nu 2 . 4k zenders op .

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, is de 4k test geheim ofzo?

Zolang je niet bepaalde info met ons kan/wil delen, kunnen wij je hier niet zo 123 helpen.

 

Maar staat de HDMI poort van de X9305c waar de 4k ontvanger is aan gesloten goed geconfigureerd, maar ook de configuratie van de 4k ontvanger?

 

Ben ook van mening dat je beter af op het forum/community van je provider bij de andere leden die ook een proef/test personen zijn.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Nee test is niet geheim . Ze willen alleen voorkomen dat mensen gaan bellen voor iets wat er nog niet is .Maar in de toekomst wel gaat komen , Eerst moet de software op dat kastje stabiel zijn en dan worden ze verstrekt .Of die mensen dan die uhd testzenders krijgen weet ik niet . Eerste software hadden sony uhd tvs problemen mee kregen alleen roze en groen beeld lol . 

 

Mijn hdmi staat op verbeterd (dus met hdr) kastje staat op uhd-1@60hz.