annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony tv: KDL-55W755C

Tenten77
Ontdekker

Sony tv: KDL-55W755C

Ben sinds een paar dagen in het bezit van de KDL-55W755C Sony TV.

Ik maak ook gebruik van de DVB-S optie. De satelliet is dus verbonden met de tv (zonder een decoder).

 

Ik merk echter twee zaken op:

 

1) Het is niet mogelijk om meerdere posten te markeren en te deleten (er zijn ongeveer 700 posten die deels wel en deels niet werken). Je kan wel post per post deleten maar dat gaat veel tijd in beslag nemen;

2) sinds de laatste update (van 21/12/2015) duurt het minstens één seconde wanneer je een post (satelliet) naar boven of beneden zapt.

 

Alvast bedankt voor uw antwoorden.

 

mvg

 

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Je kan de satelliet voorkeur lijst exporteren naar een USB-stick. Deze lijst is dan aan te passen op een PC/laptop d.m.v. Sony Editor. En de vernieuwde lijst weer d.m.v. de USB-stick importeren in de W755c.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Tenten77
Ontdekker

Beste,

 

Bedoel je dat ik eerst een betalende software moet aankopen op www.setedit.de om daarna deze posten op mijn Sony TV gemakkelijk wissen?

 

Heeft Sony geen gratis software om dit te doen?

 

P.S. Bij mijn andere TV (waarvan ik het merk niet ga vernoemen) moet je eevoudig de posten selecteren en daarna op wissen drukken. Het selecteren alsook het wissen gaat héél snel. Op de Sony TV duurt het een eeuwigheid.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord. 

 

 

Tenten77
Ontdekker

Beste,

 

Dit is de 1.12 versie (ondertussen is er al de 1.19 versie). 

 

Wanneer ik mijn sdb.xml file inlees, dan zie ik enkel beneden de Favorietenlijst (FAV1 tot FAV4). In FAV 1 had ik een favorietenlijst opgesteld. Hier kan je mijn favorieten terugvinden (een 20-tal posten)

 

Wanneer ik op General Sat of op Preferred Sat klik dat zie ik niet veel. Enkel hexadecimale code die deels tevoorschijn komt en dan weer verdwijnt?

 

Alvast bedankt voor een definitieve oplossing.

 

mvg

 

 

 

 

Tenten77
Ontdekker

Beste,

 

Heb de 1.19 demo versie gedownload en in deze versie kan ik alle posten terugvinden. Omdat het een Demo versie is kan ik de bewerkte posten niet exporteren. 

 

Kan Sony ons niet de 1.19 versie ter beschikking stellen??

 

mvg

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je i.p.v. Google eerst hier in de Community had gezocht, had je dit topic tegengekomen.

 

Met de 1.12 versie die Sony beschikbaar stelt, zie ik hier alle TV-kanalen in zowel DVB-T, DVB-C en General Sat die allemaal ingelezen zijn in het toestel en als .xml file opeen USB-stick gezet en deze in SonyEditor 1.12 ingelezen.

 

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Tenten77
Ontdekker

Beste,

 

Heb een Windows 10 computer en met de 1.12 versie kan ik de sdb.xml file openen. Ik zie echter zoals eerder vermeld niet alle kanalen. Met de 1.19 Demo versie daarentegen kan ik alle kanalen terugvinden (maar niet exporteren)

 

Kan je me misschien vertellen hoe dat ik van de 1.12 versie GRATIS naar de 1.19 versie kan upgraden?

 

mvg