annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Spontaan herstarten KD-55XD8577

profile.country.BE.title
diederikm
Ontdekker

Spontaan herstarten KD-55XD8577

Sedert 28/10 heb ik dus de 55XD8577, zeer tevreden van de beeld kwaliteit maar heb last van random reboots van het systeem.

Dit zowel tijdens gewoon tv kijken / netflix / gamen 

 

Ik heb reeds factory reset gedaan en laatste firmware is geïnstalleerd.

Ik gebruik de cam module niet. Enkel hdmi 1 + 2 zijn in gebruik + aansluting ethernet

 

Wat kan ik nog proberen om dit op te lossen want is wel vervelend ?

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
fredivan
Lid

tk heb exact hetzelfde gehad met mijn xd 9305 die is tot 2x toe gerepareerd en daarna 1op 1 vervangen voor een andere xd 9305 maar problemen bleven hetzelfde. Toestel is nu omgeruild voor een XE en deze start niet meer  uit zich zelf op. Bovendien werd de xd bij gebruik van een receiver heel erg traag op de afstandbediening als je van beeldmodus verwisselde, de xe heeft hier geen last van

profile.country.NL.title
fredivan
Lid

En als je garantie hebt kan je je toestel uiteraard laten repareren. Als je hem bij media markt hebt gekocht dien je zelf naar sony te bellen, media markt is tegenwoordig shop in shop. Na 3 x repareren (zelfde klacht) heb je volgens de wet recht op een nieuw toestel. Verwacht niet teveel van sony service want dit is gewoon een callcenter die de problemen in het engels moeten vertalen en door zetten naar elders. Zo terug te lezen heb je de meeste mogelijkheden al uitgeprobeerd en zou dit zeker even melden. Spreek helaas uit ervaring met gelijke klachten

ReneReneRene
Nieuw

Ik heb dit ook regelmatig gehad. Ik heb de televisie terug gezet naar een oudere versie van de firmware. Ook inloggen op de app store en alle apps updaten. Dit heeft gewerkt. Mijn bravia Sync werkt wel de helft van de tijd niet. Dit is denk ik meer een android probleem!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@ReneReneRene schreef:

Ik heb dit ook regelmatig gehad. Ik heb de televisie terug gezet naar een oudere versie van de firmware. Ook inloggen op de app store en alle apps updaten. Dit heeft gewerkt. Mijn bravia Sync werkt wel de helft van de tijd niet. Dit is denk ik meer een android probleem!


Wat een onzin, het is ONMOGELIJK om naar een eerdere/oudere firmware versie te gaan met een Bravia TV.

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!