annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

De v3323 staat online, de update is  via de website te downloaden.

 

Download mogelijk alleen via de website op de ondersteunings pagina van het toestel.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
37 ANTWOORDEN 37
Roel_B
Ontdekker

Beste,

 

Zag dat de bestandsgrootte van de zip kleiner is dan de vorige (terwijl de trend is dat het bestand steeds een beetje groeit). Is de recording functionaliteit er bijv. weer uitgehaald?

 

Kortom, ik ben na de ervaring met de vorige versie nog wat voorzichtig met updaten en wacht de ervaringen met v3.323 even af.

 

Groet en succes, Roel 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sommige Community leden gebruiken al meer dan een week v3323, met deze versie ben ik nog nergens een probleem tegengekomen hier in de Community of op Tweakers.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Firmware wordt niet via OTA aangeboden. Het alleen noodzakelijk voor Ziggo gebruikers om deze te installeren. 
Anderen merken geen verschil. Dus als je geen Ziggo hebt, hoef je niks te doen. Kan je op de volgende FW versie wachten. 

 

Het bestand moet ongeveer 1.2GB zijn. Als dit afwijkt, gaat er iets mis met de download. 

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Vinc_E  Is me duidelijk, bedacht ik me later ook, bedankt voor je reactie nog. Ik zal wel even ergens een USB stick zien op te scharrelen, dan zal ik deze update ook even installeren.

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Update gedraaid vanaf USB, ging prima en tv draait als een zonnetje :thumbsup:

Bevo21
Ontdekker

Nieuwe versie geïnstalleerd vanaf USB stick en zowaar; opnemen werkt! (op een USB harddisk, deze wel eerst aanmelden). En maar een gecoderd kanaal beschikbaar dus (Ziggo met Smith C+). Ook teleurstellend dat timeshift niet aanwezig lijkt te zijn, ik heb ergens een alternatief gelezen dat je dan gewoon recording aan moet zetten als je naar de wc moet en dan het opgenomen deel terug moet gaan kijken. Hoe leg ik dit aan mijn vrouw uit? Die zegt dat deze TV een miskoop is, alle basic functionaliteiten die onze Humax 5200 heeft schijnen niet of moeizaam mogelijk te zijn / worden. Ik heb in ieder geval geleerd dat je niet moet selecteren op mogelijkheden, maar op werkende funcionaliteit. Valt me erg tegen van Sony.

Roel_B
Ontdekker

Beste,

 

Toch nog een reactie op de werking van het opnemen.

 

Ik heb een KD-55X8507C (software v3.323) met daarin een Smit CI+ v1.3 kaart en een Samsum 850 EVO SSD op de USB pport. Opnemen werkt inderdaad, alleen krijg ik bij het (tijdens het opnemen) overschakelen alle andere zenders (behalve NPO 1, 2 en 3 en de Ziggo informatiekanalen) de melding met het blauwe i teken: "de zender is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd"

 

Is dit probleem herkenbaar/bekend? Is er al een oplossing (zonder over te hoeven stappen op een Horizon box)?

 

Groeten, Roel

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat is bekend. Ligt niet aan het toestel of aan je abonnement. 

Je kunt met CI+ niet naar twee gecodeerde zenders kijken. Met opnemen kan je dus wel NPO 1 t/m 3 zien omdat ze ongecodeerd zijn. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

En ook naar de ongecodeerde (FTA) SD (30) kanalen (9xx) uit het basis pakket en ook naar de Regionale kanalen (7xx).

 

Hier staan om het makelijk te houden na gebruik van Sony Editor de SD kanalen op 101 enz.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Bevo21
Ontdekker

Bij opname op een USB harddisk stopt de geplande opname indien je tijdens de opname gaat zappen. Heeft dat iemand meer geconstateerd of ben ik de enige die daar last van heeft?