annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

De v3323 staat online, de update is  via de website te downloaden.

 

Download mogelijk alleen via de website op de ondersteunings pagina van het toestel.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
37 ANTWOORDEN 37
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Heeft iedereen 'last van', dit komt omdat je simpelweg niet kunt zappen tijdens een opname. Indien je opneemt kun je de tv uitzetten, kijken naar hdmi (films, gamen), kijken naar apps (bijvoorbeeld Netflix) of kijken naar de ongecodeerde kanalen van npo of de sd kanalen van ziggo.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bevo & mr_Rik

 

Je kan wel zappen en kijken op het Ziggo digitale netwerk tijdens een opname, als het maar naar een ongecodeerd kanaal is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
petere6
Lid

Wat ik nu vaak in beeld krijg is een melding die zegt: "download mislukt", verder is het beeld af en toe kort wat vlekkerig. Hopelijk dat het supportteam dit ook kan onderzoeken voor een volgende update, alvast dank! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoezo "download mislukt" in beeld?

Als je het over deze firmware heeft, die is alleen te downloaden via de website en pc en daarna op een USB stick.

Zeker niet via de webbrouwers van het toestel. Het toestel kan ook niet het bestand .zip uitpakken.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

 

@pa3eia Thanks voor je reply, is me bekend, staat ook in mijn antwoord richting @Bevo21  :wink:

profile.country.NL.title
petere6
Lid

Deze melding kreeg ik gisteren de eerste keer te zien een klein zwart popup rechthoekje met witte letters rectsonder, met de woorden: download mislukt. De update van 1 maart is al een 10tal dagen terug gesinstalleerd, en ja via de usb!  Dus van dat ik bewust nu iets aan het downloaden ben is geen sprake!   Dit is gewoon een melding van mij aan het supportteam, je kunt het meenemen voor onderzoek lijkt mij!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Van het Sony support team, heb ik nog nooit op mijn toestel iets van binnen gehad.

 

Kan het geen update zijn uit de PlayStore?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Zou met deze firmware opgelost moeten zijn, maar er komt nog steeds een zwart scherm voorbij, vooral van TV naar Guide functie en v.v. Reactie van het toestel is ook beter geweest...

 

De NOS app heeft het wel eens gedaan, echter niet meer sinds de laatste firmware uodates. Is er een verband, of is er wellicht een andere mogelijkheid om deze weer aan de praat te krijgen? Zou aan de app zelf kunnen liggen... Zijn er gebruikers die hier ook problemen mee hebben?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het zwarte scherm probleem houd in dat het toestel op zwart slaat en blijft, bij het overschakelen naar bijv. de Guide is dit maar tijdelijk en niet opgelost. Ook niet in de aanstaande firmware (v3397) die eerdaags uit komt.

 

Hier geen enkel probleem met de HbbTV NPO applicatie, deze werkt als een zonnetje.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Bedankt voor de reactie; enig idee waarom de NOS app (journaal, onder Home (hoofdmenu) niet onder de rode knop) het niet zou doen?...

 

Krijg nu steeds de melding:

 

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem opgetreden.

Probeer het opnieuw of sluit de applicatie.

 

De NOS Sport app doet het wel...