annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update firmware AndroidTV 01-03-2016

De v3323 staat online, de update is  via de website te downloaden.

 

Download mogelijk alleen via de website op de ondersteunings pagina van het toestel.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
37 ANTWOORDEN 37
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Net de beide apps uitgeprobeerd, moest wel eerst flink zoeken waar ik deze NPO's apps kon vinden en openen. Allebei werken deze naar behoren.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Flink zoeken? Ze staan onder HOME, zelfde menu als instellingen enz...

Fijn dat ze het daar doen, maar waarom de NOS app het bij mij niet doet is minstens zo interessant, suggesties?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ja moest echt flink zoeken, dit heb je als het toestel naar eigen inzicht is configureerd.

Had de apps gevonden onder de Dioscover knop bij apps toevoegen.

 

Maar waarom dat de NOS app het bij jouw niet doet, kan toevallig aan de NPO liggen. Heb eerlijk gezegd geen idee waarom wel de ene NOS app het wel doet en de andere niet.

Zelf gebruik ik hiet direct de rode knop voor de NPO apps op de NPO zenders die aanwezig is op het digitale netwerk van Ziggo (oud UPC) d.m.v. een CI+ module. Al vind ik de beeldkwaliteit ver onder niveau.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Bedankt. Juist vanwege de veel betere beeldkwaliteit geef ik voor het journaal de voorkeur aan de NOS app boven de rode knop. Misschien heeft er iemand met dezelfde ervaring een oplossing voor de niet werkende NOS app...

Bevo21
Ontdekker

Met de update van 1-3 lukt het nu om op te nemen. Het is echter niet mogelijk om tijdens de opname een andere zender te kijken, ook niet analoog. Al met al ben ik bijzonder teleurgesteld in deze Sony. Wat ik ook triest vind is dat na 3 maanden de beloofde cashback nog steeds niet ontvangen is, dat zou 3 weken duren. Het lijkt wel of ze hopen dat je het vergeet. Hoe helpt een merk zijn goede imago om zeep...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om je teleurstelling proberen weg te nemen:

 

Het is al vele keren in de community langs gekomen dat het niet aan Sony ligt maar aan de CI+ module.

De oplossing is om tijdens een lopende opname om dan naar de FTA (ongecodeerde) kanalen te kijken, op het digitale netwerk zijn dat de SD en regionale zenders.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Bevo21
Ontdekker

@pa3eia Zoals ik al zei, het lukt niet om de tv tijdens opname om te schakelen naar analoog (of SD of ongecodeerd.)

Dat het probleem aan de CI+ module ligt zoals hier al voorbijgekomen is: voor de aanschaf heb ik voorbij zien komen dat een Smith module 1.3 nodig was voor Ziggo klanten, deze heb ik dus aangeschaft. Was het naïef van mij om te eronderstellen dat de Sony met zijn twintuner 2 gecodeerde kanalen gelijk kan ontvangen, zoals mijn Humax 5200 dat al jaren kan? 

Dat er relatief weinig mensen zijn die klagen over het niet of gebrekkig op kunnen nemen is misschien te herleiden naar andersoortig gebruik. Als je voornamelijk films kijkt, of spelletjes speelt mis je het waarschjijnlijk niet en ben je blij met de overigens uitstekende beeldkwaliteit. Ik vraag me dan wel weer af waarom ze dan een toestel gekozen hebben met een twin tuner, voor mij het argument om voor de 8305C te gaan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Analoog is niet SD of ongecodeerd, als je op het Ziggo digitale netwerk ben aangesloten is er de uitwijk mogelijkheid buiten de CI+ module om NPO1,2 en 3 en de 30 SD kanalen gewoon te bekijken tijdens de opname.

Dacht dat op Caiway het digitale netwerk geheel zonder een CI+ module is te ontvangen.

 

In de Humax is wel een smartkaart aanwezig maar geen CI+ module, deze laat in de huidige hardware versie het niet toe. Komende versie (1.4) van de CI+ module moet dit wel toelaten zijn is de berichtgeving.

 

Ik en vele andere op het Ziggo/Caiway digitale netwerk zijn op dit moment zeer blij met de aanwezig twintuner.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!