annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Woordafbrekingen

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Woordafbrekingen

Geachte Sony,

 

Het nieuwste boek van Baldacci (NL taal) met de titel "King & Maxwell" leest niet lekker op de PRS-T2. Heel vaak worden woorden totaal verkeerd afgebroken. Het lijkt erop dat het zonder spellings of grammatica regel geschied.

 

Ik heb het document ook bekeken via Calibre en daar ziet het er wel goed uit. Ook even in de onderliggende HTML code gekeken via Sigil en daar zie ik geen vreemde zaken. De verkeerd afgebroken woorden staan als hele woorden in het document. Geen vreemde tekens, geen spaties teveel, geen tags ertussen. 

 

Is er nog een software update voor the PRS-T2 te verwachten die lekker leesplezier gaat geven nu er een T3 aankomt?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Diep teleurgesteld... Geen reactie van Sony. Ach misschien ook wel te verwachten...

Anonymous
Niet van toepassing

Beste voorsprong, 

 

Bedankt voor de feedback en excuses voor de late reactie.

Ik kan helaas geen uitspraak doen m.b.t. eventuele updates.

Het forum is er voornamelijk voor bedoeld om Sony-gebruikers met elkaar in contact te brengen, zodat zij informatie en ervaringen met elkaar kunnen uitwisselen.

Indien u problemen blijft ondervinden met uw apparaat, raad ik u aan direct contact op te nemen met Support. Hun contactgegevens vindt u hier.

 

Met vriendelijke groet,

 

Arthur

 

 

KelvinV
Bijdrager

Ik heb inmiddels reactie gehad van Sony, en zij adviseren om de laatste firmware er op te zetten. Anders toch even contact opnemen met de ondersteuning. :slight_smile:

 

 

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

De laatste firmware update staat er reeds op en lost het probleem niet op. Ook in het volgende boek dat ik nu lees is het weer mis.

 

Ik heb op basis van Athur's bericht een melding naar Sony gedaan maar GEEN reactie ontvangen. Erg teleurstellend dat ze zo met hun klanten omgaan. Product aansprakelijkheid is ver te zoeken. De leverancier Dixons maakte zich er ook vanaf en de winkel is zelfs opgeheven afgelopen jaar. Wellicht door mijn klachten?

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Als follow-up het volgende;

Er is een support mail gestuurd waarin mij gevraagd werd een harde reset uit te voeren. Gedaan en daarna alle boeken er weer opgezet. Probleem is niet verholpen. Dan hebben ze me gevraagd om de boeken op te sturen maar dat mag niet met copyrighted e-books dus een link gestuurd naar de boeken bij Bol.com. Totop heden nog geen verdere reactie mogen ontvangen.

 

Ik blijf me geel-en-groen ergeren aan de woordafbrekingen. Iets wat niet plaats vindt in Calibre om maar een goed stuk software te noemen.

Anonymous
Niet van toepassing

Allereerst een gelukkig nieuwjaar. Jammer dat de reset niet heeft geholpen. Hopelijk wordt hiervoor een andere oplossing gevonden, want ik kan me voorstellen dat dit hinderlijk is bij het lezen.

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Weer een week verder zonder dat ik een reactie van Sony mocht ontvangen. Het laatste contact is van 18 december 2013. Ik vraag me af of Sony wel software makers in dienst heeft...

 

KelvinV
Bijdrager

Ik heb het nagekeken met Sony, maar zij kunnen de status niet inzien. Heb je contact gehad met Sony klantenservice? Als je een casenummer hebt, kunnen zij de status voor je nakijken. :slight_smile: 

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Ik heb met Sony contact gehad maar het leidt tot niets. Ondanks fotos van de storingen, de boeken, de aanwijzingen lukt het ze niet het probleem te reproduceren. Ik heb gevraagd of het product teruggenomen kan worden want de e-reader gebruik ik niet meer, vanaf dag 1 alleen maar ellende. Mag het opsturen naar een service center... Zal contact opnemen met Dixons, de verkoper, helaas is de winkel waar het gekocht is dicht dus ik verwacht er weinig van.

 

Vooralsnog voor mij nooit meer een Sony apparaat. En dit komt niet alleen door deze e-reader ervaringen.