annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Woordafbrekingen

profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Woordafbrekingen

Geachte Sony,

 

Het nieuwste boek van Baldacci (NL taal) met de titel "King & Maxwell" leest niet lekker op de PRS-T2. Heel vaak worden woorden totaal verkeerd afgebroken. Het lijkt erop dat het zonder spellings of grammatica regel geschied.

 

Ik heb het document ook bekeken via Calibre en daar ziet het er wel goed uit. Ook even in de onderliggende HTML code gekeken via Sigil en daar zie ik geen vreemde zaken. De verkeerd afgebroken woorden staan als hele woorden in het document. Geen vreemde tekens, geen spaties teveel, geen tags ertussen. 

 

Is er nog een software update voor the PRS-T2 te verwachten die lekker leesplezier gaat geven nu er een T3 aankomt?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
voorsprong
Ontdekker

Vandaag bij Dixons langs geweest en vol lof over de service. De medewerker was uiterst verbaasd (niet gespeeld) en was onder de indruk van de ingebrachte problemen. Hij bood een nieuwe e-reader aan als oplossing met het verzoek deze de komende 2 weken uitvoerig te testen.

 

Dus thuis direct weer al mijn officieel gekochte boeken naar de e-reader overgezet en de probleem boeken geopend om vervolgens tot de conclusie te moeten komen dat ook de PRS-T3 dezelfde problemen kent. Geen verbetering. Nu was ik niet echt verbaasd omdat in een filmpje van de consumentenbond reeds gemeld was dat de PRS-T3 dezelfde software heeft als de PRS-T2.

 

Ik vraag mij af hoe er getest is bij Sony Support..

.OctoberLijst - Sony 4.JPG

OctoberLijst - Sony 1.JPGOctoberLijst - Sony 2.JPGOctoberLijst - Sony 3.JPG