anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

brak dzwięku z TV w kinie

profile.country.pl_PL.title
arknow1
Początkujący

brak dzwięku z TV w kinie

Witam
Jestem laikiem w tych sprawach, ale mam ogromny problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Mianowicie chodzi mi o uzyskanie dźwięku z TV na kinie domowym.
Telewizor mam KDL-40W4000 a kino BDV-E870. Zestaw jest podłączony kablem HDMI oraz kablem optycznym. Niestety nie mogę w żaden sposób poradzić sobie z ustawieniami. W tv dałem opcję "dźwięk zestaw audio", niestety bez rezultatu. Czy jeszcze trzeba zmienić jakieś opcje?
Proszę o pomoc !!

8 ODPOW. 8
profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Czy po włączeniu tej opcji kino się włącza?
Jeżeli nie to w ustawieniach kina włącz opcję sterowania przez HDMI. Kino powinno się automatycznie włączyć i przestawić na odbiór TV (na wyświetlaczu pojawia się napis TV), jeżeli tak się nie stanie to spróbuj ręcznie wybrać źródło sygnału - TV.

profile.country.pl_PL.title
arknow1
Początkujący

Po włączeniu TV kino włącza się automatycznie i na wyświetlaczu kina jest napis TV.
Ale niestety dalej jest brak dźwięku z TV.

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Masz możliwość podpięcia innego kabla optycznego? Może ten jest uszkodzony? Z optykami trzeba dość ostrożnie się obchodzić - łatwo zanieczyścić końcówki, albo i złamać - w końcu to światłowód.

profile.country.pl_PL.title
arknow1
Początkujący

To mnie nie pocieszyłeś ;(
Kabel jest nowy, ma dopiero trzy dni i starałem się z nim obchodzić ostrożnie, raczej nie powinien być złamany.
Jeżeli to jest jedyna przyczyna to niestety będę musiał kupić nowy.

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :c69
Może podejdź z tym kabelkiem do sklepu gdzie go kupiłeś (ewentualnie do kogoś ze znajomych) i sprawdź na miejscu czy działa - na jakiejś wypróbowanej konfiguracji.

trybas
Początkujący