annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

de geselecteerde service is gecodeerd...

OPGELOST
profile.country.NL.title
jakobus85
Ontdekker

de geselecteerde service is gecodeerd...

Heb mijn tv nu een half jaar de Sony KDL-NX721 maar sinds een paar dagen geeft hij ineens aan de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedocodeerd wat nu te doen ?

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Je zou nog kunnen proberen om de TV te resetten naar de fabrieksinstellingen.

Daarna de module opnieuw installeren zoals omschreven in de handleiding (en door breedBenR omschreven).

Het klinkt misschien niet als een oplossing maar is natuurlijk het proberen waard.

Succes,

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals:

Is de CI+ Module en de kaart beschikbaar in het menu?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jakobus85
Ontdekker

nee in het menu niet dan staat er dus alleen beschikbaar als de CA module is geplaats

maar het vreemde is heb heb hem gisteren even geprobeert bij een kameraad en daar druk ik mij ci module met mijn kaart in de tv en het werk daar gelijk

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De modulen even tijdelijk omruilen.

Is de signaalsterkte wel voldoende/goed???

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jakobus85
Ontdekker

signaalsterkte is prima die is 91 en 3/4 in het groene gedeelte van het balkje

gister nog even een gewone decorder geprobeert werkte ook prima

en denk dat ik er maar is even iemand bij laat komen ben er wel een beetje klaar mee nu

profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Wanneer CA-module wordt ingevoerd krijg je normaliter melding "module ingevoerd", daarna is ook het CAM menu toegankelijk (=wit). Is dit niet het geval dan is de CA-module defect of in het ergste geval de lcd-tv.

Geen pennetje scheef gedrukt v/d interne CA-connector (zou je even kunnen bekijken met een zaklamp)?

Wel of niet scheef gedrukt en CA-module is uitgesloten dient er toch een monteur langs te komen.

profile.country.nl_NL.title
gustavo80
Bezoeker

hoi Jakobus, ik kom net thuis en heb hetzelfde probleem... alles lijkt goed maar geen beeld.

Wat voor mij hielp was de CA module verwijderen, even in de gaatjes blazen, kaartje dr uit en dr in, weer terug in de tv, tv uit en weer aan en plop hij deed het weer... dit werkte voor mij....

bertveen64
Ontdekker

Ik heb nagenoeg hetzelfde probleem, KDL 55w755C herkent de Quantis CI+ module opeens niet meer. Probleem deed zich diverse malen spontaan voor en dan deed de TV het weer even. Nu helemaal niet meer!!!

Foutmelding 17. Quantis CI+ kaart omgeruild voor een nieuwe : zelfde probleem. Sony helpt niet echt. Word van het kastje naar de muur gestuurd.

 

Firmware update 2637 geinstalleerd : helpt niet. Probleem blijft. Fabrieksinstellingen terug gezet : helpt ook niet.

 

Ben radeloos! Wat een bagger product! Alstijd Sony TV's gehad maar ben er nu klaar mee. 

 

De leverancier (Coolblue) heeft een zeer belabberde 'service' en incompetente 'service' medewerkers. 

 

Zit nu met een TV van >€1200 die gewoon niet werkt. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bertveen64

 

Dit topic stampt al uit 2012 met andere besturings software.

 

Ben wel benieuwd naar de signaalsterkte/kwaliteit, als deze te laag is kan de module ook niet decoderen.

Misschien een mogelijkheid om de Quantis module om te ruilen voor een Smit Module.

 

De ervaring met Coolblue hier is niet wederzijdst, ze zoeken altijd naar een oplossing is mijn ervaring.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!