annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Info balk blijft in beeld staan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Info balk blijft in beeld staan.

Er zijn diverse melding hier in de community en op Tweakers.net dat de info balk van de digitaleTV in beeld blijft staan als er van voorkeuze kanaal wordt gewisseld.

Zelf heb ik hier op het "oude" UPC digitale netwerk geen last van, maar als ik de SAT Tuner gebruikt is het enkele malen voorgekomen. De info balk is dan te verwijderen d.m.v. de "Info toets".

Als jullie ook problemen hebben met het blijven staat van de info balk, wil je dan het type nummer van je toestel vermelden en tevens welke provider (oud UPC/Ziggo) je gebruikt.

Zodat we een overzicht krijgen waar de problemen voordoen en dit aan Sony doorgeven zodat er naar een oplossing kan worden gezocht.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
PetervdT
Ontdekker

Inderdaad oude Ziggo!

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Bij mij werkt het goed als ik de TV net gereboot heb. Vervolgens zap je rustig naar het volgende kanaal en na een antal sec gaat het weg. Kom ik nu op een radio kanaal en ga dan terug naar het TV kanaal, dan blijft hij voor eeuwig staan. Druk op de BACK toets en vervolgens op een nummer toets (b.v. 6) daarna gaat hij ook weer netjes weg. Ik denk dat het niets met de ZIGGO module te maken heeft, maar dus meer dat de tijd nog niet voorbij was van de vorige melding.

johan_ans
Ontdekker

Ik heb dit ook op mijn 49X8005 provider ziggo

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

73's

jackdeboer100
Ontdekker

ik heb de tv net nieuw, maar blijft bij mij ook staan.

Peter50
Ontdekker

Beste mensen,

Net een nieuwe sony KD43X8309C , ook bij mij blijft de infobalk staan, alleen bij gebruik van de CI+ module. Als ik de hd tuner gebruik heb ik geen probleem. Zit op ziggo netwerk in IJmuiden. 

Probleem is zeer irritant!!!!  Ziggo zegt dat het niet bij hun ligt en leverancier TV zegt het wel aan ziggo ligt.

Bij de 2 andere TV's die we hebben van Samsung hebben we GEEN probleem!

Dus ligt volgens mij wel degelijk aan de Sony tv!!! 

Graag reactie van Sony svp.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het is logisch dat de infobalk niet blijft staan bij het gebruik van de HD-tuner, is tenslotte de infobalk uit de HD-tuner. Je kan ook niet de X8309c vergelijken met de andere 2 TV toestellen, de X8309c heeft als OS Android aanboord en de andere twee een eigen OS.

Maar, is de X8309c up-to-date?

De v3169 is op de ondersteuningspagina van de X8309c te vinden, de laatste update lost in de meeste gevallen dit probleem op.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

Hoi Peter, ik heb hetzelfde toestel als jij. Infobalk kan je uit zetten. Zoek even bij instellingen. Ga naar zenderinstallatie en daar staat infoscherm uit.

Loekio
Ontdekker

Bij de KDL-32R500C heb ik hetzelfde probleem. Delta/Zeelandnet

b.okhuijsen
Ontdekker

Vinc_E schreef:

Goed om te vermelden is dat je zelf de infobalk compleet kan uitschakelen in de instellingen ook :wink:

Fijn dat dat kan. Maar hoe doe je dat eigenlijk. Ik kan dat nergens in de handleiding vinden