annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tv herkend USB niet.

chvanmo
Nieuw

Tv herkend USB niet.

Hallo allemaal,

 

Ik heb onlangs een Sony tv gekocht (Kdl-32r500c) en mijn normale externe harde schijf herkend hij meteen. Nu heb ik ook een USB stick geformatteerd naar exFat om grotere bestanden te bekijken alleen deze vind de tv niet? Iemand enig idee wat er aan de hand is?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Kan het niet zijn dat R500c de bestandsvorm van de file niet herkend?

Probeer het eens met een foto.

 

Is wel de software up-to-date?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
chvanmo
Nieuw

De tv herkend de USB stick helemaal niet. Wel op Fat32 maat niet op exFat, en in principe hoort de tv exFat te herkennen toch? Het is een tv model uit 2015 en Sony zegt dat alle tv's na 2011 exFat herkennen, dus updaten lijkt me onnodig? 

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Probeer het eens op NTFS? Daar kun je ook grotere bestanden opzetten als Fat32. Of kun je de stick zo niet formateren?

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@chvanmo Heb je de stick rechstreeks in de tv of heb je er een usb verlengkabel tussen? Ik had er eerst ook een usb verlengkabel tussen en toen lukte het bij mij ook niet, allerlei vage dingen eerst zag hij hem niet dan weer wel en ook het registreren lukte niet, heb toen de schijf rechtstreeks aangesloten op de tv en dit werkte prima. Heb daarna nog getest met formatteren als FAT32 en exFAT, werkte allebei hier. Zoals je zegt hoort de tv gewoon exFAT te ondersteunen.