Deel jouw ervaring!
Hi, allemaal
Indien ik op een usb een .avi video met bijbehorende .srt ondertitteling aansluit (met dezelfde benaming, zoals het moet) krijg ik de video te zien, doch zonder ondertitteling.
model Bravia KDL26EX550
Kan sony hier niet me overweg?
Of is er iets in testellen?
Dank bij voorbaat
Jacques
Welkom,
helaas is het niet mogelijk om vanaf bijv. een USB-stick een film met aparte .srt bestand samen af te spelen.
Het is wel mogelijk om d.m.v. een mediaserver op een PC een film met aparte .srt bestand via het netwerk naar de EX550 te streamen.
73's
Hi,
Dank voor uw reactie.
Dit vind ik beneden alles,
Sony is geen goedkoop spul, en dat deze functionaliteit er niet bij zit is niet begrijpelijk.
De meeste andere fabrikanten zoals Samsung doen dit wel.
Bij mijn volgende aankoop zal ik er nog eens over nadenken, of het wel Sony gaat worden.
Groeten
Jacques
Ik betwijfel ofdat andere merken op dit moment wel een apart .srt bestand kunnen verwerken.
73's
Hi, pa3eia
Ik kan wel bevestigen dat .srt weergegeven word op Samsung tv.
Andere merken heb ik geen weet af
Supported subtitle formats:
.ttxt
.smi
.srt
.sub
.txt
Groeten
Jacques
Message was edited by: jacquesdewilde
het is omdat een ander deel van Sony zelf films maakt en distribueert en dat enigszins beschermt, en Samsung niet.
Het is wel straf, je betaald 1500 euro voor een Sony en dan stel je vast dat een srt bestand niet gelezen kan worden.
Heb geprobreed via de apps VLC te installeren. Gaat ook niet.
Voor mij de laaste keer dat ik en Sony TV koop !!!!
@Kasha-116 schreef:
Het is wel straf, je betaald 1500 euro voor een Sony en dan stel je vast dat een srt bestand niet gelezen kan worden.
Heb geprobreed via de apps VLC te installeren. Gaat ook niet.
Voor mij de laaste keer dat ik en Sony TV koop !!!!
Een topic uit 2013!!!
Ben benieuwd voor welk type Sony Bravia TV je 1500 euro heb betaald en daarop niet de applicatie VLC is te installeren?
73's