annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Welke Sony tv heeft dual / twin / dubbele tuner?

OPGELOST
deschaker
Ontdekker

Welke Sony tv heeft dual / twin / dubbele tuner?

Hi,

 

Ik ben op zoek naar en nieuwe tv om mijn huidige Bravia te upgraden. Nu zoek ik een tv waarmee ik kan opnemen terwijl ik naar een ander kanaal aan het kijken ben.

 

Welke Sony tv kan dit? Ik kan het niet vinden in de specs van de W8 series (waar mijn voorkeur naar uitgaat)

 

Wel wil ik af van de PVR van UPC maar dan moet ik wel kunnen opnemen met de tv (al dan niet met een USB drive).

 

Ik hoop dat iemand mij kan adviseren!

 

Groetjes, Nico

 

 

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas heeft op dit moment nog geen enkele Bravia een dual/twin tuner voor kijken/opnemen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas heeft op dit moment nog geen enkele Bravia een dual/twin tuner voor kijken/opnemen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
A.Sturm
Ontdekker

Deze vraag was van 2 jaar geleden. Nu nog steeds geen dual tuner op Sony Bravia KD-43X8309C ???? Die zou in oktober 2015 via update bescikbaar zijn, augustus  zou Pip en Pap komen. 

Van september (aankoop) tot nu alleen maar ellende met dit apparaat. Updates lossen dit meestal niet op. Er wordt vanalles beloofd maar Sony levert alleen wanprestatie. Fabrieks instellingen terugzetten helpt ook bijna niets. En dat is wel voor een tv die zowat het dubbele kost van de concurenten.

 

Arnold 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De dual tuner is reeds aanwezig in de AndroidTV 2015 lijn, alleen de huidige software heeft hier nog geen toegang toe. Dit veranderd als de update 6.5 beschikbaar komt voor het einde van dit jaar.

Je maakt toch wel al gebruik van de firmware v2637, die bij de meeste van ons wel na volle tevredenheid funcioneerd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!