Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
Feature | Geplande Update |
Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
HDD opname | Zomer 2015 |
Ik kan gewoon mijn instellingen menu niet meer bereiken😳 wou een factory reset doen omdat ik me constant opnieuw moet aanmelden bij Netflix en mij niet kan aanmelden bij Google op de tv. Dan kom ik in een soort loop terecht, dus dacht dan maar een factoryreset.
Heb geen idee hoe nu verder, hoop dat er hier iemand is die kan helpen. Als ik naar dat menu wil krijg ik een zwart grijs scherm verder gebeurt er niks. Het gaat om een kd-49x8307c die al enige tijd draait op de meest recente software
Dit probleem heb ik ook gehad. Je kunt de factory reset uitvoeren via het help menu. Druk op de help knop op de afstandsbediening. Ik kan helaas even snel niet meer vinden waar deze optie zit. Maar het is hier op het forum zeker voorbij gekomen!
Al geprobeerd krijg ik helaas het zelfde grijze scherm, geprobeerd met stekker en power knop en volume down lijkt ook niet te werken.
Reset uiteindelijk gelukt na tig pogingen. Stekker eruit , op de tv zelf de power button en de volume omlaag button inhouden stekker erin, knoppen vast gehouden tot dat de led onder de tv groen licht gaf. Geen idee waarom het de andere pogingen niet werkte.
Ik wil reageren er worden niet dagelijk app s toegevoegt !