annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google butik i.p.v. Google store?

profile.country.NL.title
NAMAarts
Lid

Google butik i.p.v. Google store?

ik heb sinds kort een Sony Bravia KD-55X8005C. Prima beeld en geluid maar toch mankeert er iets: ik mis Google store in mijn apps voor het zoeken en downloaden van apps. Wel heb ik Google Butik. Nu blijkt dit de zweedse Google store te zijn. Ik weet niet of het aanbod van de landelijke Google stores onderling verschillen maar dit klopt dus niet. De ondersteuningsafdeling van Sony meldt mij dat dit bij sommige toestellen het geval is maar heeft hier vooralsnog geen oplossing voor. Een kwalijke zaak voor een smart tv en ik beraad me op stappen om dit opgelost te krijgen. Zijn er meer gevallen bekend?

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Welke stappen denk je te gaan nemen, en tegen wie???

 

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hebt geen Play Store? 

 

Lijkt me sterk. Staat op alle toestellen...

profile.country.NL.title
RemVro
Ontdekker

Bij mij staat ook Google butik, i.p.v. Google store.

profile.country.NL.title
marjohnnie
Ontdekker

Klopt bij mij ook.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook aan deze kant wordt de Zweedse Google Play Winkel geopend.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
NAMAarts
Lid

Ik ben naar de Mediamarkt geweest waar ik de tv gekocht heb. Hier was toevallig een Sony medewerkster aanwezig . Zij heeft geinformerrd en mij vervolgens verteld dat dit bij de volgende update opgelost wordt. Volgens haar is het aanbod aan apps voor alle landen gelijk. 

Het verbaast mij overigens dat het aanbod aan apps erg beperkt is. Ik had verwacht dat bijv. de app buienradar wel te downloaden zou zijn. Mooi niet en ik mis er nog veel meer. Wat is jullie ervaring hiermee?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt handmatig missende apps als APK bestanden installeren. 
Middels een USB stick kan je deregelijke apps op de TV installeren als ze ook op tablet/smartphone beschikbaar zijn. 

Echter zijn ze niet allemaal compatibel en krijg je soms een liggend scherm of een handelingen die lastig uit te voeren zijn. 

134380241
Ontdekker

Ik heb hetzlefde probleem met mijn model KDL-43W807C. De verkoper was aardig en behulpzaam maar liep met trots te vertellen dat dit model speciaal voor de MediaMarkt is gemaakt, hmmm.

In ieder geval, ik kon de play store ook niet vinden, slechts de butik store.

Tot nog toe nam ik automatisch aan dat de naam bewust verschilde omdat het ander apparaat betrof (andoidTV i.p.v. andere android apparaten) maar dat is onzin dus.

 

Het viel me ook opdat het aanbod erg karig was, en ook hier dacht ik dat het nu eenmaal zo was vanwege androidTV. Ik kreeg nl. wel een keer op mijn scherm een bericht te zien dat tweets niet geladen konden worden terwijl twitter niet eens beschikbaar was via google butik. Vreemde dingen allemaal.

profile.country.BE.title
Schievezot
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem