annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
wizienl
Ontdekker

blijf geduld hebben tot de update komt .moet wel het blijft tot nu toe bij een keer per dag dat hij op nieuwe opstart. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In welke mode wordt het toestel gereset.

 

Hier staat de X8509c ook de gehele avond aan op verschillende digitale zenders op het oud UPC digitale netwerk.

Maar een spontane reset is de afgelopen maanden maar 1x voorgekomen met de vorige firmware.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

maakt niet uit of het s'morgens aan gaat de tv of s'midags of s'avonds .het gemiddeld een keer per dag dat hij op nieuwe opstart en dan zwart beeld en dan krijg je die gekleurde balletjes te zien van het op starten.zit op ziggo frequentie want als ik die van upc pak kloppen de zenders nummers niet. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vrijdagmiddag o.a. ook de spontane reset van jouw besproken en waarom ik dit probleem niet had, we kwamen tot de conclusie dat het verschil oud UPC en oud Ziggo was. Wat je kan uitproberen is om tijdelijk naar de vrije Digitale kanalen zonder CI+ te kijken. Mogelijk komt dat de reset niet meer voor en zijn we een stapje verder.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
amrnld
Lid

Ik heb exact hetzelfde probleem met een KD-65X8505C. Uitemate frustrerend gezien dit ook al een maand aan de gang is. Ik heb nogal wat issue met stabiliteit en snelheid.

 

 

Overigens kwam ik er ook achter dat geadverteerd functionaliteit nog niet werk op het toestel (Iemand HDD USB recording all aan de gang gekregen? )

amrnld
Lid

Vinc_E: Meen je dit nu echt als antwoord? Moeten we dan concluderen dat Sony producten uitbrengt die niet klaar zijn voor prime time en verwacht dat de consument gaat beta-testen?   Ik wil dat best wel doen met een toestel dat Sony gratis ter beschikking stelt. 😉 Crashen van een toestel is niet correct, zeker niet bij normaal gebruik. Dat zou iedere QA afdeling eruit moeten kunnen halen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Je kan ook concluderen dat het oude netwerk  van Ziggo nog steeds niet goed geconfugareerd is voor de ontvangst van de Digitale zenders i.c.m. een CI+ module. Telkens doen er probleem voor op dit oude Ziggo Digitale netwerk met alle merken i.c.m. de CI+ Module, deze problemen doen zich niet voor op het oude UPC Digitale netwerk.

 

Mijn vorige post hierboven tijdelijk aleens uitgeprobeerd?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
amrnld
Lid

In een gezin met zal dat niet meevallen :-). Extern kastje is sowieso niet te doen, maar de vrije kanalen kan ik wel eens opzetten. Overigens is het in mijn geval wel dat ik meerdere issues heb die lijken te wijzen op een harware issue (moederbord) welke vervangen moet worden (is al 2 x mislukt, laatste keer omdat het nieuwe moederbord wat de monteur had gekregen ook kapot was).

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik zou je graag voorzien van ander nieuws natuurlijk. Sony is bezig om de herstart klacht op te lossen, middels een software update. 

 

Wat voor hardware problemen loop je nog meer tegen aan? 

 

Ik denk overigens wel dat we verder kunnen in het algemene Android TV topic: hier

amrnld
Lid

deleted . was dubbele post