annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
Basshoven
Lid

Hier precies hetzelfde probleem met een KDL-50W807C.

 

Ook het geluid valt steeds weg als ik via mijn dolby set speel.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Mogelijk een verkeerde instelling van het digitale geluid, de juiste instelling is mogelijk "auto2" als je de info voor de diverse instellingen leest.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

ik heb nu een week lang de horizon box op de tv aangesloten. ik heb geen een keer een uit val gehad .was al eerder vermeld om het te proberen in plaats van ci+.maar toen had ik dus nog geen horizon box .maar kijk liever via iC+ heb niks voor niks zo kaart gekocht 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dus je huur nu een Horizon mediabox, had je net zo goed een CI+ module kunnen huren waar geen enkel probleem op dit moment mee is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

ik heb me abbo omgezet had nog oude ziggo abbo en daar betaalde ik teveel voor dus heb ik even geklaagd er over .dus hij werd omgezet naar de nieuwe abbo en daar zit de horizon box in.maar bij mijn blijft het zelfde probleem van het uitvallen zodra ik het via ci+ kijk minimaal een keer op dag   

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Vanaf donderdag kun je een update downloaden op het ondersteunings gedeelte op de Sony site voor het reboot issue. De update zelf is ongeveer 1 GB en moet je op een USB stick zetten. 

 

Dus na donderdag kun je probleemloos weer via de CI+ kijken :slight_smile:

wizienl
Ontdekker

top we wachten af :slight_smile:

Basshoven
Lid

Dank je!!

Ik dacht even dat het probleem hiermee was opgelost.

Het is nu wel veel minder, maar nog steeds valt er af en toen een stukje geluid weg.

Het zeg maar als iemand aan het praten is dat er steeds iets weg valt.

 

Dus bv:

 

Ik dacht ev dat t probl hiermee was op..ost.

 

Dit is wat je dus hoort...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat moet nog blijken als aanstaande donderdag mogelijk de update online pas komt!!!

 

Ben benieuwd naar je provider voor digitale TV ofdat je ook een CI+ module gebruikt.

Zoja, wat zijn de signaalsterkte en signaalkwaliteit waarden?

 

Welke Digitale audio uitgang (auto1, auto2 of PCM) wordt er gebruikt?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Max-Mad
Ontdekker

Ik heb dezelfde problemen met mijn KDL-50w807c met als extra probleem dat nadat je van zender hebt gewisseld de informatie balk (boven in beeld) blijft staan, deze gaat alleen weg door op de "Back" toets op de afstandbediening te drukken. Herkenbaar?

 

Nog een vraag: Wanneer ik de digitale zender wil instellen krijg ik alleen maar de optie om voor UPC, Provider of Other te kiezen terwijl ik op het ZiGGO netwerk zit. Wanneer ik de UPC optie kies dan worden er geen zenders gevonden, bij de optie other wel maar ik twijfel of dit de juiste manier is. 

 

Beste Vinc_E hoe weet jij dat er donderdag een update uit komt?