annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

<off topic mode>

Dat de informatiebalk bovenin beeld staat het in ook in de Satelliet mode sinds gisterenavond bij sommige satelliet zenders, deze is uit beeld te krijgen d.m.v. de "Back" toets of de "Info" toets.

Wat de oorzaak is ben ik zelf nog niet achter, wordt vervolgd. 

 

De keuze van de provider hangt af van ofdat je op het oude netwerk van UPC zit of van het oude netwerk van Ziggo, dit jaar zijn de bovengenoemde samengegaan maar tot heden is er nog verschil in beide digitale netwerken.

Als je dus kiest voor de "oude" provider naam met je juiste netwerkID en frequentie moet het gewoon lukken.

<on topic mode>

 

Volgens mij heeft Vinc_E wel een glazenbol, ik helaas nog steeds niet :slight_smile:

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ha, mijn glazen bol is niks anders als de klantenservice van Sony die dit bevestigd heeft hoor :wink:

wizienl
Ontdekker

je moet Provider kiezen dan gaat het goed .doe je upc dan kloppen de nummers niet bij de zender .bv als je 1 indruk krijg je npo 1 digitaal maar niet hd die zit ergens ander dan op een nummer welke weet ik niet meer .maar als je dus Provider kiest staat npo 1 hd gewoon op 1 .en de balk boven in heb ik gewoon uit gezet 

Max-Mad
Ontdekker

Bedank voor jullie snelle reacties! Ik zal de optie "provider" kiezen.

 

Ik hoop echt dat de update donderdag uit komt en hoop ook dat er snel een update komt die de "HDD record" en "Title List" functie gaat activeren.

 

Verder nog een probleempje vergeten te melden: de TV is soms ontzettend traag en is alleen op te lossen door te herstarten.

Basshoven
Lid

Mijn provider is Ziggo en gebruik inderdaad ook een CI+ module.

Signaal sterkte en signaalkwaliteit kan ik niet vinden in het menu....

Digitale audio uitgang stond op auto 1, maar heb dat dus veranderd naar auto 2.

Toen ik dat gedaan heb is het probleem met het geluid wel veel minder geworden, maar soms gebeurd het toch nog.

 

Ik weet niet of het aan de aansluiting kan liggen?

Ik heb namelijk een optische kabel en een HDMI aangesloten op de tv vanaf de dolby versterker.

De optische kabel heb ik erbij aangesloten, omdat ik via de hdmi kabel alleen geen geluid kreeg.

 

Verder had ik het probleem met de info balk die in beeld bleef staan ook, dus heb ik hem ook maar uit gezet.

 

En het probleem van het traag worden van de tv herken ik ook wel ja.

Zappen gaat sowieso al niet echt snel, maar soms duurt het wel erg lang om over te schakelen.

Je ziet dan aan de led dat de tv het signaal van de afstandsbediening wel ontvangt, maar overschakelen duurt dan even.

 

@Max-Mad

Heb jij het probleem met je geluid ook?

Max-Mad
Ontdekker

@Basshoven Bedankt voor je reactie! Nee, ik heb het probleem met het geluid niet. Ik stream alles naar de TV en het geluid gaat via een optische kabel naar een JBL soundbar. Ik zal eens kijken/horen hoe het gaat via mijn bluray speler (HDMI).

 

Ik denk dat ik de infobar ook maar uit ga zetten, niet echt een oplossing maar wel een workarround.

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo

 

Re firmware update reboot probleem via ci+, deze update is de komende tijd ,twee weken, niet te downloaden een is alleen verkrijgbaar via een monteur aan de deur. Vers van de pers (bron Sony) een ersonline.

Nog langer wachten!!

 

fixmeplease

Basshoven
Lid

Net gelijk even een mail gestuurd zoals aangegeven:

http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-hn/prd-tvhc/Sony-Android-TV-herstart-uit-zichzelf

 

Ik vind het wel belachelijk dat de oplossing er dus al wel is, maar deze niet openlijk gedeeld word door Sony.

Nu moeten we zelf achter de oplossing aan, maar deze verantwoording lijkt mij bij Sony te liggen.

Nu komt het bij mij over dat Sony de centen al gevangen heeft en verder zal het wel.

 

Tot nu toe altijd tevreden geweest over Sony, maar dit heeft voor mij een dikke deuk in het "vertrouwen" in Sony opgeleverd. 

Basshoven
Lid

En al een reactie ontvangen op de email:

 

Beste

 

Update is vanaf morgen uit de site van Sony.nl binnen te halen op een usb stick

 

Mvg ESR

 

 

Van: XXXXXXXX
Verzonden: donderdag 27 augustus 2015 15:34
Aan: info@esronline.nl
Onderwerp: Firmware update KDL-50W807C!!

 


Beste heer/mevrouw,

Graag zou ik de update z.s.m. ontvangen.
Ik heb namelijk al problemen met de tv sinds de dag van aanschaf.

 

wizienl
Ontdekker

zijn geen berichten dat we nog moeten wachten