annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
raymundsibbes
Ontdekker

Ik heb de update er op gezet ( 49X8309C ) maar de tv blijft onstabiel en ik heb geen teletext meer na de update.

Klachten van vast lopen tijdens tv kijken is ook niet opgelost.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

<off topic>

Het teletekst signaal is afhankelijk van de signaalsterkte/signaalkwaliteit.

 

Wat bedoel je vastlopen van je X8309c?

<on topic>

 

Graag hier verder gaan of een nieuw topic aanmaken in de community, dit topicgaat over opnieuw opstarten.

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

ik moet zegen na de update geen uitvallers meer wel een vast loper maar dat was gelukkig maar een malig 

profile.country.NL.title
cycleo
Ontdekker

Ook hier heeft de update lang niet alles opgelost. Misschien dat het meekomt met de 5.1 update?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is er dan niet iets anders aan de hand???

Bij alle "oude" Ziggo gebruikers is het probleem opgelost zo te lezen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Max-Mad
Ontdekker

Bij mij lijkt het probleem ook opgelost te zijn. Sinds de update geen
herstart meer. Wel blijf ik het probleem houden dat m'n TV na ongeveer een
week ontzettend traag wordt waardoor ik de TV zelf moet herstarten en dat
de info balk blijft staan na het verwisselen van zenders.
wizienl
Ontdekker

dat van de info balk gewoon uit zetten heb je geen last er meer van.en trager is mij nog niet opgevallen 

Hallo,

 

Sinds een paar weken heb ik een KDL-43X8305C televesie, die ook automatisch herstart bijna iedere dag 1 maal.

 

De telefesie is aangesloten op het Caiway netwerk, (Cogas netwerk wat vroeger door Ziggo werd gebruikt). Voor de digitale zenders hoeven wij geen CI+ module te gebruiken, deze zit er dan ook niet in !

 

Heb gekeken naar de update, maar die hoef ik volgens Sony web side niet te doen, is namelijk al uitgevoerd in de fabriek.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee dat is niet waar. Die update moet je gewoon handmatig uitvoeren. 
Deze is speciaal voor Nederland ontwikkelt om dat herstart probleem op te lossen. 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De laatste firmware-update is van 27-08-2015, volgens mij is deze nadat je de 43X8305c heeft aangeschaft.

Deze is niet te downloaden via het toestel zelf, downloaden via de  bovengenoemde website, uitpakken als .PKG op een USB-Stick.

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!